Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 14-04-2012, 19:23   #1
piotrpos
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 25-03-2012
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1.8TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 7
Domyślnie Wymiana uczszelki pod głowicą

Czy mógłby ktoś mi opisać wymiana uszczelki pod głowicą w silniku 1.8 TDDI 90 KM


Ostatnio edytowane przez Marek ; 31-05-2012 o 06:25 Powód: Dodanie prefiksu
piotrpos jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-04-2012, 20:04   #2
majsterus_nt
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-12-2009
Skąd: wlkp
Model: czarny, grafit,turkus
Silnik: ,Pb,ON
Rocznik: 1993,1990
Postów: 197
Domyślnie Odp: Wymiana uczszelki pod głowicą

w tym silniku nie wymienia się uszczelki pod głowicą, tylko wymienia się silnik.
masz żeliwny blok, żeliwną głowicę, stalową uszczelkę pomiędzy, myślisz że uszczelka jest wydmuchana?
99% że blok strzelił.

jak chcesz rozebrać to tak samo ja w benzynie+ kołek M8 z gwintem do zablokowania wału aby ustawić pompę. Dojście po zdjeciu alternatora.
__________________
Diagnostyka komputerowa pojazdów do rocznika 2010r. ..... i te jeżdące i te niejeżdżące......
majsterus_nt jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2012, 09:57   #3
pablo686
ford::average
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-01-2011
Skąd: okolice Płońska (woj. mazowieckie)
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 54
Domyślnie Odp: Wymiana uczszelki pod głowicą

Cytat:
Napisał majsterus_nt Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
w tym silniku nie wymienia się uszczelki pod głowicą, tylko wymienia się silnik.
masz żeliwny blok, żeliwną głowicę, stalową uszczelkę pomiędzy, myślisz że uszczelka jest wydmuchana?
99% że blok strzelił.

jak chcesz rozebrać to tak samo ja w benzynie+ kołek M8 z gwintem do zablokowania wału aby ustawić pompę. Dojście po zdjeciu alternatora.
A tak z ciekawości się zapytam w TDCI też tak jest??
pablo686 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2012, 19:29   #4
motorek26
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar motorek26
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
Domyślnie Odp: Wymiana uczszelki pod głowicą

w tdci też jest metalowa uszczelka pod głowicą
Cytat:
Napisał majsterus_nt Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
w tym silniku nie wymienia się uszczelki pod głowicą, tylko wymienia się silnik.
Cytat:
Napisał majsterus_nt Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
myślisz że uszczelka jest wydmuchana?
99% że blok strzelił.
tutaj kolego sie nie zgodze z tobą bo już widziałem właśnie wydmuchane uszczelki metalowe pod głowicami co jest dziwne ale jednak sie zdarza
motorek26 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:13.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.