|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-02-2012, 21:12 | #61 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
Rozumiem do czego zmierzasz. Ale zaskoczę Cię czymś, dzisiaj o godz. 17 po 2 dniach postoju, odpalił idealnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. CO TY NA TO Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A jeżdżę na LPG cały czas ;p |
29-02-2012, 21:13 | #62 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-01-2012
Skąd: Kalisz
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.8 V6
Rocznik: 2002
Postów: 26
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
I jeszcze jedna rzecz. Czy czasami czujnik cisnienia paliwa na listwie nie ma powiązania z temperaturą ? Sam pisałeś że jak stał u mechanika w warsztacie to zapalił bez problemu.
Druga sprawa to rozrusznik... Często jeźdźę do Gdańska to jak chcesz to może coś Ci pomogę. Jak by co to pisz na priv. |
29-02-2012, 21:16 | #63 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-01-2012
Skąd: Kalisz
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.8 V6
Rocznik: 2002
Postów: 26
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
Cytat:
|
|
29-02-2012, 21:18 | #64 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
Ale w zime odpala do bani Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i teraz zapomne o problemie bo ciepełko idzie, a za rok zima wróci i znowu się zacznie.
:O czujnik ciśnienia paliwa? Nie ma u mnie czegoś takiego. U mechanika stał, ale jak się okazało na dworzu przy -10, i odpalił idealnie. Po prostu mój ford leci ze mną w kulki. A właśnie, rozrusznik. Moim zdaniem, póki nie wyeliminuje problemów słabego ciśnienia oraz rozrusznika, nie ma co polemizować. No pewnie, że z chęcią się z Tobą zobaczę (bo z założenia lubie każdego kto ma Galaxy XD), jednak aktualnie nie mam funduszy na grubsze naprawy w moim galu więc ew. na piwo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dodatkowo zauważyłem nowy objaw, lekko go telepie po odpaleniu na wolnych obrotach do momentu aż się rozgrzeje, tak ok 2 minut. Nie wiem dlaczego, sonda nowa, przepływka sprawna, krokowy czyszczony, świece kable nowe. Jedna cewka nowa, druga czeka na wymiane. |
29-02-2012, 21:29 | #65 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-01-2012
Skąd: Kalisz
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.8 V6
Rocznik: 2002
Postów: 26
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
Cytat:
Na piwko jestem jak najbardziej za... |
|
29-02-2012, 21:32 | #66 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
Nie ma u mnie czujnika ciśnienia paliwa.
Nie sądzisz, że rozrusznik i ciśnienie paliwa (nabite przez pompe w chwili przed rozruchem) ma dużo większe znaczenie niż instalka LPG? O instalce LPG nie chce się wypowiadać bo to jest tandeta zupełnie nie do tego samochodu zakładana 6 lat temu pod Lublinem (raczej nie słynący z nowinek technicznych rejon) Tak na dobrą sprawę nawet nie wiem co to jest, jakaś instalka niby IV gen. Nie ma reduktora, tylko jest rozdzielacz z z filterkiem w środku z któego idą 4 wężyki do każdego wtryskiwacza. Nazywa się to Autronic Mistral. Coraz poważniej myślę nad zmianą instalki ( o ile dostane kredycik ) bo już mnie coś bierze od tego szitu. |
29-02-2012, 21:42 | #67 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-01-2012
Skąd: Kalisz
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.8 V6
Rocznik: 2002
Postów: 26
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
Cytat:
Niech sprawdzą na zimnym silniku przed odpaleniem wskazania czujnika temperatury. Może po prostu on szwankuje i czasem odpali dobrze a czasem źle. |
|
29-02-2012, 21:44 | #68 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
Sam to mogę spokojnie sprawdzić, sprawdzałem i jest ok moim zdaniem. Mówię o temp. cieczy w silniku, temp. od LPG sprawdzić chyba nie mam jak, musiałbym w sofcie do LPG zerknąć. W weekend się podepne.
|
29-02-2012, 22:02 | #69 | |
Moderator
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
Cytat:
http://instalacje-gazowe-do-aut.pl/g...ncyjny-wtrysk/ |
|
29-02-2012, 22:07 | #70 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
Toooo nie jest zdecydowanie moja instalka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Naprawdę mam lipe, kiedyś jak pojechałem do gazola to w ogóle był w szoku, że coś takiego zostało zamontowane. Nie ma u mnie listwy, nie ma reduktora, ani żadnych czujników poza temperaturowym. Jednym słowem kaszana. Jazda na LPG doprowadza mnie do szału mimo naprawde WIELU prób ustawienia mapy LPG przeze mnie jednocześnie odczytując STFT i LTFT. Jutro będę dzwonił do gazola w Gdańsku zapytam ile chce za zestaw STAG 300 + hana2000 zielone i zapytam jaki daje do tego reduktor.
A tak nawiasem jak sie zdenerwuje to pojade do Twojego magika gazowego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez maciaba ; 29-02-2012 o 22:09 |