Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-01-2012, 12:00   #51
maciaba
ford::specialist
 
Avatar maciaba
 
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
Domyślnie Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.

Bosch to chyba raczej nie podróbka? Krzykneli 114zł + części, a to okazać się może tylko na miejscu, bo nie wiedzą co jest zepsute, i jakiej firmy mam rozrusznik.

maciaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-02-2012, 11:14   #52
wipo58
ford::amateur
 
Imię: wieslaw
Zarejestrowany: 08-06-2011
Skąd: turek
Model: ford fusion
Silnik: 1,4 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 4
Domyślnie Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.

witam. Mam forda Fusiona 1,4 TDCi 2007 r. Po dluzszym postoju dlugo kreci zanim odpali a przy mrozie jeszcze dluzej. W warsztacie stwierdzono ze komputerr nic nie wykazal. Sprawdzilem akumulator. Tez jest ok. Pomozcie. Co to moze byc/
wipo58 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-02-2012, 11:52   #53
wojtekn
Moderator
 
Avatar wojtekn
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
Domyślnie Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.

wipo58 zerknij do odpowiedniego działu czyli FUSIONA:

http://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=100

Tam na bank znajdziesz odpowiedź Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wojtekn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-02-2012, 11:58   #54
djibiza
ford::specialist
 
Avatar djibiza
 
Zarejestrowany: 08-01-2007
Skąd: Zagłębie używanych złomów / Gniezno
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2009
Postów: 870
Domyślnie Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.

wipo58 a może poprostu "żarówki" ?
djibiza jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-02-2012, 06:34   #55
wipo58
ford::amateur
 
Imię: wieslaw
Zarejestrowany: 08-06-2011
Skąd: turek
Model: ford fusion
Silnik: 1,4 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 4
Domyślnie Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.

W warsztacie powiedzieli mi ze wszystko jest ok. Komputer nic nie pokazuje.
swiece podobno sa wporzadku, sprawdzili przewody czy nie schodzi paliwo a potem musi dlugo pompowac.Wymienili filtry i bez zmian. Moze jest cos prostego z czym mieliscie do czynienia a fachowcy nie biora tego pod uwage.
jak odpali to pozniej pali na tykniecie.Po postoju przez noc lub dzien ma taki problem z odpaleniem.
wipo58 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-02-2012, 09:26   #56
MarcusGawin
ford::advanced
 
Avatar MarcusGawin
 
Zarejestrowany: 11-05-2007
Skąd: Wiesbaden
Model: Hyundai ix35
Silnik: 2,0 VVTC
Rocznik: 11
Postów: 343
Domyślnie Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.

Ale kolega uparty , to nie ten wątek. Czy tak ciężko napisać na innym podforum ?
MarcusGawin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-02-2012, 10:44   #57
wojtekn
Moderator
 
Avatar wojtekn
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
Domyślnie Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.

Chyba trudno Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wojtekn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-02-2012, 11:26   #58
Piotr_as
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-01-2012
Skąd: Kalisz
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.8 V6
Rocznik: 2002
Postów: 26
Domyślnie Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.

Czytam te problemy kolegi Maciaby i tak sobie myślę czy to nie jest związane z instalacją LPG. Wprawdzie piszesz że od jakiegoś czasu jeździsz tylko na benzynie, ale nasuwa mi się jedna myśl a mianowicie od pewnego czasu mam również założoną LPG i zauważyłem że rano zawsze podczas pierwszego uruchomienia nie pali już tak jak przed montażem LPG. Nie boli mnie to tak mocno bo nie ma takich ostrych objawów jak u Ciebie, może dlatego że jest to jednak 6 garków i jakoś na obroty wskakuje ale mimo wszystko to jnuż nie to samo. I teraz do rzeczy, czy to nie jest powiazane z czujnikiem temperatury, tzn jeżdźąc na gazie i wyłączając samochód komputer zapamietuje ostatni pomiar przy rozgrzanym silniku a kiedy odpalamy na drugi dzień gdy jest zimny on podaje zupełnie inny skład mieszanki paliwa niż powinien ( mniej paliwa a wiecej powietrza )
Wiem że powiesz że jeździsz teraz na benzynie ale instalacja jest wpięta z komputerem benzynowym i może robi jakieś przekłamania...
Piotr_as jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-02-2012, 13:36   #59
maciaba
ford::specialist
 
Avatar maciaba
 
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
Domyślnie Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.

No tak, tylko, że niby jak komp od LPG miałby siać skoro przez cały miesiąc nawet go nie włączałem?

Poza tym u mnie była diagnoza i najprawdopodobniej jest to regulator ciśnienia paliwa, za małe ciśnienie na listwie ( o ile pamiętam 2,4 bara tylko, na włączonym silniku 2,2) i stąd te problemy z rozruchem. Więc póki co odpuściłem ten temat aż ogarnę budżet na jego wymianę.

Dochodzi jeszcze kończący się rozrusznik co ewidentnie coraz bardziej słychać.
maciaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-02-2012, 21:08   #60
Piotr_as
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-01-2012
Skąd: Kalisz
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.8 V6
Rocznik: 2002
Postów: 26
Domyślnie Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.

Cytat:
Napisał maciaba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No tak, tylko, że niby jak komp od LPG miałby siać skoro przez cały miesiąc nawet go nie włączałem?

Poza tym u mnie była diagnoza i najprawdopodobniej jest to regulator ciśnienia paliwa, za małe ciśnienie na listwie ( o ile pamiętam 2,4 bara tylko, na włączonym silniku 2,2) i stąd te problemy z rozruchem. Więc póki co odpuściłem ten temat aż ogarnę budżet na jego wymianę.

Dochodzi jeszcze kończący się rozrusznik co ewidentnie coraz bardziej słychać.
Rozumiem, ciężko jest mi ocenić na odległość Twoje problemy. Może faktycznie to o coś innego chodzi.
Jeszcze raz chciałem podkreślić że nie wiem jaką masz instalację. Na pewno sekwencję a jeżeli tak to uwierz mi że pomimo tego że jeździsz na benzynie i tak ma to wpływ. Wiem to z własnego doświadczenia. Było to wprawdzie w innym samochodzie ale chodziło o to że cały czas podczas jazdy miałem dziwne minimalne drgania w czasie jazdy. Na gazie wieksze, na benzynie mniejsze. Ile ja rzeczy nie wymieniłem. Swiece z 3 komplety, kable WN również, cewkę zapłonową aż stwierdziłem że już nie chcę auta i postanowiłem sprzedać. A ponieważ instalacja była raptem 3 miesięczna sekwencyjna i tania nie była postanowiłem że ją wyjmę i przełożę do drugiego auta. I jakie było moje zdziwienie ??? Samochód bez instalacji po prostu ożył!!! Zero przerw. I co było przyczyną?? Oczywiście zawinili gaziarze! Co za okropna branża- przyznali mi się że wiązka okablowalowania od wtrysków spadła im na kolektor wylotowy i się im kostki do wtrysków stopili więc połączenie zrobili mi na piny i to powodowało że siało. Tak więc sam widzisz że pomimo że jeździłem na benzynie to i tak miało to wpływ.
Piotr_as jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:19.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.