|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-01-2012, 12:00 | #51 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
Bosch to chyba raczej nie podróbka? Krzykneli 114zł + części, a to okazać się może tylko na miejscu, bo nie wiedzą co jest zepsute, i jakiej firmy mam rozrusznik.
|
28-02-2012, 11:14 | #52 |
ford::amateur
Imię: wieslaw
Zarejestrowany: 08-06-2011
Skąd: turek
Model: ford fusion
Silnik: 1,4 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 4
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
witam. Mam forda Fusiona 1,4 TDCi 2007 r. Po dluzszym postoju dlugo kreci zanim odpali a przy mrozie jeszcze dluzej. W warsztacie stwierdzono ze komputerr nic nie wykazal. Sprawdzilem akumulator. Tez jest ok. Pomozcie. Co to moze byc/
|
28-02-2012, 11:52 | #53 |
Moderator
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
wipo58 zerknij do odpowiedniego działu czyli FUSIONA:
http://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=100 Tam na bank znajdziesz odpowiedź Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
28-02-2012, 11:58 | #54 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-01-2007
Skąd: Zagłębie używanych złomów / Gniezno
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2009
Postów: 870
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
wipo58 a może poprostu "żarówki" ?
|
29-02-2012, 06:34 | #55 |
ford::amateur
Imię: wieslaw
Zarejestrowany: 08-06-2011
Skąd: turek
Model: ford fusion
Silnik: 1,4 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 4
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
W warsztacie powiedzieli mi ze wszystko jest ok. Komputer nic nie pokazuje.
swiece podobno sa wporzadku, sprawdzili przewody czy nie schodzi paliwo a potem musi dlugo pompowac.Wymienili filtry i bez zmian. Moze jest cos prostego z czym mieliscie do czynienia a fachowcy nie biora tego pod uwage. jak odpali to pozniej pali na tykniecie.Po postoju przez noc lub dzien ma taki problem z odpaleniem. |
29-02-2012, 09:26 | #56 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-05-2007
Skąd: Wiesbaden
Model: Hyundai ix35
Silnik: 2,0 VVTC
Rocznik: 11
Postów: 343
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
Ale kolega uparty , to nie ten wątek. Czy tak ciężko napisać na innym podforum ?
|
29-02-2012, 10:44 | #57 |
Moderator
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
Chyba trudno Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
29-02-2012, 11:26 | #58 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-01-2012
Skąd: Kalisz
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.8 V6
Rocznik: 2002
Postów: 26
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
Czytam te problemy kolegi Maciaby i tak sobie myślę czy to nie jest związane z instalacją LPG. Wprawdzie piszesz że od jakiegoś czasu jeździsz tylko na benzynie, ale nasuwa mi się jedna myśl a mianowicie od pewnego czasu mam również założoną LPG i zauważyłem że rano zawsze podczas pierwszego uruchomienia nie pali już tak jak przed montażem LPG. Nie boli mnie to tak mocno bo nie ma takich ostrych objawów jak u Ciebie, może dlatego że jest to jednak 6 garków i jakoś na obroty wskakuje ale mimo wszystko to jnuż nie to samo. I teraz do rzeczy, czy to nie jest powiazane z czujnikiem temperatury, tzn jeżdźąc na gazie i wyłączając samochód komputer zapamietuje ostatni pomiar przy rozgrzanym silniku a kiedy odpalamy na drugi dzień gdy jest zimny on podaje zupełnie inny skład mieszanki paliwa niż powinien ( mniej paliwa a wiecej powietrza )
Wiem że powiesz że jeździsz teraz na benzynie ale instalacja jest wpięta z komputerem benzynowym i może robi jakieś przekłamania... |
29-02-2012, 13:36 | #59 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
No tak, tylko, że niby jak komp od LPG miałby siać skoro przez cały miesiąc nawet go nie włączałem?
Poza tym u mnie była diagnoza i najprawdopodobniej jest to regulator ciśnienia paliwa, za małe ciśnienie na listwie ( o ile pamiętam 2,4 bara tylko, na włączonym silniku 2,2) i stąd te problemy z rozruchem. Więc póki co odpuściłem ten temat aż ogarnę budżet na jego wymianę. Dochodzi jeszcze kończący się rozrusznik co ewidentnie coraz bardziej słychać. |
29-02-2012, 21:08 | #60 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-01-2012
Skąd: Kalisz
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.8 V6
Rocznik: 2002
Postów: 26
|
Odp: Ciężki rozruch zimnego silnika 2,3 DOHC.
Cytat:
Jeszcze raz chciałem podkreślić że nie wiem jaką masz instalację. Na pewno sekwencję a jeżeli tak to uwierz mi że pomimo tego że jeździsz na benzynie i tak ma to wpływ. Wiem to z własnego doświadczenia. Było to wprawdzie w innym samochodzie ale chodziło o to że cały czas podczas jazdy miałem dziwne minimalne drgania w czasie jazdy. Na gazie wieksze, na benzynie mniejsze. Ile ja rzeczy nie wymieniłem. Swiece z 3 komplety, kable WN również, cewkę zapłonową aż stwierdziłem że już nie chcę auta i postanowiłem sprzedać. A ponieważ instalacja była raptem 3 miesięczna sekwencyjna i tania nie była postanowiłem że ją wyjmę i przełożę do drugiego auta. I jakie było moje zdziwienie ??? Samochód bez instalacji po prostu ożył!!! Zero przerw. I co było przyczyną?? Oczywiście zawinili gaziarze! Co za okropna branża- przyznali mi się że wiązka okablowalowania od wtrysków spadła im na kolektor wylotowy i się im kostki do wtrysków stopili więc połączenie zrobili mi na piny i to powodowało że siało. Tak więc sam widzisz że pomimo że jeździłem na benzynie to i tak miało to wpływ. |
|