|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-11-2011, 09:31 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-07-2008
Skąd: RZ/DW
Model: Focus, Focus II
Silnik: 1.6, 1.8 tdci Platinium X
Rocznik: 1999, 2006
Postów: 177
|
Proszę o ocenę 1,8 tdci
Proszę o ocenę i dziękuję!
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ten model 1,6 tdci [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez pawello99 ; 05-11-2011 o 09:47 |
05-11-2011, 10:12 | #2 |
ford::specialist
Imię: mariusz
Zarejestrowany: 28-07-2009
Skąd: śląsk
Model: volvo, fiat, bmv
Silnik: 2,0-----
Rocznik: 2011-----
Postów: 547
|
Odp: Proszę o ocenę 1,8 tdci
w tym pierwszym za dużo niewiadomych, nie bity ale malowany, przebieg symboliczny ale sprzęgło robione, powinno 200.000 wytrzymać chyba że ktoś jeździc nie umie, w firmie nie jeździło ale cb jest ciekaw po co.
drugi tańszy dwa lata starszy ale silnik fajniejszy nowsza konstrukcja, warto zadzwonic i popytac sprzedawce o szczegóły . |
05-11-2011, 13:19 | #3 |
ford::professional
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
Odp: Proszę o ocenę 1,8 tdci
Moim zdaniem, silnik 1.6 to 100% pewności problemów z DPFem, i wieczne problemy ze smarowaniem turbiny ==>> wymiana turbiny.
|
05-11-2011, 13:27 | #4 | |
ford::specialist
Imię: mariusz
Zarejestrowany: 28-07-2009
Skąd: śląsk
Model: volvo, fiat, bmv
Silnik: 2,0-----
Rocznik: 2011-----
Postów: 547
|
Odp: Proszę o ocenę 1,8 tdci
Cytat:
|
|
05-11-2011, 16:56 | #5 |
ford::professional
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
Odp: Proszę o ocenę 1,8 tdci
W 109-ciu konnych jest na 99 % DPF.
|
05-11-2011, 17:01 | #6 | |
ford::specialist
Imię: mariusz
Zarejestrowany: 28-07-2009
Skąd: śląsk
Model: volvo, fiat, bmv
Silnik: 2,0-----
Rocznik: 2011-----
Postów: 547
|
Odp: Proszę o ocenę 1,8 tdci
Cytat:
|
|
05-11-2011, 17:02 | #7 |
ford::professional
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
Odp: Proszę o ocenę 1,8 tdci
A dlaczego nie, skoro ford w 2.0 montował to ****o w 2006. W PSA mogli już w 2005.
|
05-11-2011, 21:54 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: zachodniopomorskie
Model: Focus Ghia
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 16
|
Odp: Proszę o ocenę 1,8 tdci
ten 1,6 jest z Niemiec i z pewnością ma DPF
ten 1,8 - ładny kolor, dobry silnik i nic poza tym; golas, dziwny przebieg, jak na wymianę sprzęgła - ja wiem, że w tych modelach siada dwumasa przy różnych przebiegach (od 120 do 200 tkm max), lecz jeśli przy tak niskim było już wymieniane, to należałoby się zastanowić, jak łon jeździł lub z przebiegiem coś nie halo. Ja mam taki motor, zbliża się do tej górnej granicy i dmumasa jeszcze nie daje znać o sobie, więc da się. z 1,6 mają koledzy problemy, wystarczy zobaczyć ile jest wątków, najlepszy motor to 2,0 (zarówno Diesel jak i benzyna - sam będę szukał takiego, jak swojego obecnego sprzedam) z silnika 1,8 TDCi jestem bardzo zadowolony, oszczędny, żwawy, cichutki, wtryskiwacze Siemensa, jedynie na tą dwumasę ludzie narzekają, ale z drugiej strony kupisz ją za 1050 zł, robota 300-400 i śmigasz |