Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Kupujemy auto
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 05-11-2011, 09:31   #1
pawello99
ford::average
 
Zarejestrowany: 24-07-2008
Skąd: RZ/DW
Model: Focus, Focus II
Silnik: 1.6, 1.8 tdci Platinium X
Rocznik: 1999, 2006
Postów: 177
Domyślnie Proszę o ocenę 1,8 tdci

Proszę o ocenę i dziękuję!

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Ten model 1,6 tdci

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]


Ostatnio edytowane przez pawello99 ; 05-11-2011 o 09:47
pawello99 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2011, 10:12   #2
takitam
ford::specialist
 
Imię: mariusz
Zarejestrowany: 28-07-2009
Skąd: śląsk
Model: volvo, fiat, bmv
Silnik: 2,0-----
Rocznik: 2011-----
Postów: 547
Domyślnie Odp: Proszę o ocenę 1,8 tdci

w tym pierwszym za dużo niewiadomych, nie bity ale malowany, przebieg symboliczny ale sprzęgło robione, powinno 200.000 wytrzymać chyba że ktoś jeździc nie umie, w firmie nie jeździło ale cb jest ciekaw po co.

drugi tańszy dwa lata starszy ale silnik fajniejszy nowsza konstrukcja, warto zadzwonic i popytac sprzedawce o szczegóły .
takitam jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2011, 13:19   #3
Deryll
ford::professional
 
Avatar Deryll
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
Domyślnie Odp: Proszę o ocenę 1,8 tdci

Moim zdaniem, silnik 1.6 to 100% pewności problemów z DPFem, i wieczne problemy ze smarowaniem turbiny ==>> wymiana turbiny.
Deryll jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2011, 13:27   #4
takitam
ford::specialist
 
Imię: mariusz
Zarejestrowany: 28-07-2009
Skąd: śląsk
Model: volvo, fiat, bmv
Silnik: 2,0-----
Rocznik: 2011-----
Postów: 547
Domyślnie Odp: Proszę o ocenę 1,8 tdci

Cytat:
Napisał Deryll Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Moim zdaniem, silnik 1.6 to 100% pewności problemów z DPFem, i wieczne problemy ze smarowaniem turbiny ==>> wymiana turbiny.
w tych autach z tego rocznika nie ma dpf, ten sam silnik mam w partnerze tylko 90 konny i przez 200.000 robiłem tylko sprzęgło , silnik jest idealny!!! bezproblemowy!!! oszczędny!!!
takitam jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2011, 16:56   #5
Deryll
ford::professional
 
Avatar Deryll
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
Domyślnie Odp: Proszę o ocenę 1,8 tdci

W 109-ciu konnych jest na 99 % DPF.
Deryll jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2011, 17:01   #6
takitam
ford::specialist
 
Imię: mariusz
Zarejestrowany: 28-07-2009
Skąd: śląsk
Model: volvo, fiat, bmv
Silnik: 2,0-----
Rocznik: 2011-----
Postów: 547
Domyślnie Odp: Proszę o ocenę 1,8 tdci

Cytat:
Napisał Deryll Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W 109-ciu konnych jest na 99 % DPF.
z 2005roku?
takitam jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2011, 17:02   #7
Deryll
ford::professional
 
Avatar Deryll
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
Domyślnie Odp: Proszę o ocenę 1,8 tdci

A dlaczego nie, skoro ford w 2.0 montował to ****o w 2006. W PSA mogli już w 2005.
Deryll jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2011, 21:54   #8
remar
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: zachodniopomorskie
Model: Focus Ghia
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 16
Domyślnie Odp: Proszę o ocenę 1,8 tdci

ten 1,6 jest z Niemiec i z pewnością ma DPF
ten 1,8 - ładny kolor, dobry silnik i nic poza tym; golas, dziwny przebieg, jak na wymianę sprzęgła - ja wiem, że w tych modelach siada dwumasa przy różnych przebiegach (od 120 do 200 tkm max), lecz jeśli przy tak niskim było już wymieniane, to należałoby się zastanowić, jak łon jeździł lub z przebiegiem coś nie halo. Ja mam taki motor, zbliża się do tej górnej granicy i dmumasa jeszcze nie daje znać o sobie, więc da się.
z 1,6 mają koledzy problemy, wystarczy zobaczyć ile jest wątków, najlepszy motor to 2,0 (zarówno Diesel jak i benzyna - sam będę szukał takiego, jak swojego obecnego sprzedam)
z silnika 1,8 TDCi jestem bardzo zadowolony, oszczędny, żwawy, cichutki, wtryskiwacze Siemensa, jedynie na tą dwumasę ludzie narzekają, ale z drugiej strony kupisz ją za 1050 zł, robota 300-400 i śmigasz
remar jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:16.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.