|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-02-2011, 22:47 | #41 | |
ford::average
Zarejestrowany: 21-12-2009
Skąd: Śląsk
Model: galaxy
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 1997
Postów: 67
|
Odp: Założyłem MFA w TDI - duże spalanie.
Cytat:
jak go przeprogramować ? mam Polski VAG 4.9 |
|
19-02-2011, 06:13 | #42 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-06-2009
Skąd: Gdańsk
Model: SHARAN
Silnik: ASZ
Rocznik: 2005
Postów: 75
|
Odp: Założyłem MFA w TDI - duże spalanie.
wchodzisz w 17 licznik (wskaźniki) nastepnie 07 kodowanie i wpisujesz odpowiedni kod
manual 00024 - 4 cylindry bez ABS 00026 - 6 cylindry bez ABS 00124 - 4 cylindry z ABS 00126 - 6 cylindry z ABS automat 00014 - 4 cylindry bez ABS 00016 - 6 cylindry bez ABS 00114 - 4 cylindry z ABS 00116 - 6 cylindry z ABS |
20-02-2011, 09:14 | #43 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-12-2009
Skąd: Śląsk
Model: galaxy
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 1997
Postów: 67
|
Odp: Założyłem MFA w TDI - duże spalanie.
Kupiłem te zegary i założyłem
przekodowałem na 00124 i prędkość pokazuje O.K ale co mi nie gra nie pokazuje mi na tych zegarach temperatury oleju są tylko kreski poziome spalanie na trasie przy 80km/h pokazywało 3,7l/100km więc zaniża no i pali sie kontrolka poziomu płynu w zbiorniczku spryskiwaczy co z tym robić żeby wszystko działało jak należy ? Pozdrawiam |
20-02-2011, 10:03 | #44 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-06-2009
Skąd: Gdańsk
Model: SHARAN
Silnik: ASZ
Rocznik: 2005
Postów: 75
|
Odp: Założyłem MFA w TDI - duże spalanie.
Też walczę z tym samym problemem, tylko mi spalanie zawyża i dodatkowo pali się poducha. Płyn do spryskiwacza mruga ci bo nie masz w zbiorniczku czujnika, albo musisz kupić zbiorniczek z czujnikiem i wymienić lub w czarnej kostce przy liczniku pod pin nr 13 podłączyć masę, kontrolka płynu nie będzie się świecić. Czujnika temp. oleju nie masz dlatego są kreski, czujnik kosztuje około 20 zł i jego miejsce jest przy filtrze oleju, przewód powinien być pociągnięty.
|
20-02-2011, 21:51 | #45 |
ford::average
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 01-09-2010
Skąd: Wołomin
Model: Galaxy/Tourneo Connect
Silnik: 1.9 TDI/1.5TDCI
Rocznik: 2004/2015
Postów: 103
|
Odp: Założyłem MFA w TDI - duże spalanie.
Przecież wskaźnik poziomu płynu do spryskiwaczy można wykodować. Nic nie trzeba przerabiać
|
20-02-2011, 21:58 | #46 | |
ford::average
Zarejestrowany: 21-12-2009
Skąd: Śląsk
Model: galaxy
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 1997
Postów: 67
|
Odp: Założyłem MFA w TDI - duże spalanie.
Cytat:
|
|
20-02-2011, 22:49 | #47 |
ford::average
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 01-09-2010
Skąd: Wołomin
Model: Galaxy/Tourneo Connect
Silnik: 1.9 TDI/1.5TDCI
Rocznik: 2004/2015
Postów: 103
|
Odp: Założyłem MFA w TDI - duże spalanie.
Pierszy post w przyklejonym temacie "Diagnostyka VAG" opisane jest kodowanie licznika dla MK1 i MK2 w obu da się to wykodować.
|
21-02-2011, 03:24 | #48 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-06-2009
Skąd: Gdańsk
Model: SHARAN
Silnik: ASZ
Rocznik: 2005
Postów: 75
|
Odp: Założyłem MFA w TDI - duże spalanie.
Kolego Abund przeczytaj dobrze ten post o którym piszesz, w starym modelu kodowaniem nie wyłączysz kontrolki spryskiwacza !
Kolega FABIO napisał że licznik zakodował kodem 00124, dwa pierwsze zera czyli funkcja spryskiwacza wyłączona, a jednak mu mruga. |
21-02-2011, 21:42 | #49 | |
ford::average
Zarejestrowany: 21-12-2009
Skąd: Śląsk
Model: galaxy
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 1997
Postów: 67
|
Odp: Założyłem MFA w TDI - duże spalanie.
Cytat:
Jakieś inne pomysły jak zrobić żeby na trasie przy 80km/h nie pokazywał tak jak teraz spalania 3,7l/km a w mieście 6,7l/km tylko bliższe prawdy ? |
|
22-02-2011, 02:41 | #50 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-06-2009
Skąd: Gdańsk
Model: SHARAN
Silnik: ASZ
Rocznik: 2005
Postów: 75
|
Odp: Założyłem MFA w TDI - duże spalanie.
To też niestety działa tylko w autach po 2000 r. Problem jest prawdopodobnie w liczniku i z informacji które uzyskałem na forach należy wymienić licznik na inny. Pytanie tylko na jaki ? Rozsądne rozwiązanie to podjechać gdzieś na auto szrot gdzie mają kilka takich liczników i podmieniać któryś będzie może OK. Zastanawiam się jeszcze czy wgranie wsadu z innego licznika by nie pomogło?
|
|
|
|