Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Transit
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-01-2011, 07:31   #31
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,994
Domyślnie Odp: Kontrolka żarowa i brak reakcji na gaz

To ja bym sprawdził ciśnienie w cylindrach. Prawdopodobnie jest za małe - diesel nie odpali, jeżeli sprężane powietrze nie osiągnie temperatury zapłonu paliwa (co najmniej 300 st C, a po nagrzaniu silnika osiąga nawet 500 st C).
Bez pomiaru ciśnienia nie ma sensu wykonywać żadnych innych ruchów - trzeba mieć pewność, że silnik jest sprawny.

__________________
Zgredzik
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-01-2011, 22:12   #32
pawti81
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 06-01-2011
Skąd: lublin
Model: ford transit
Silnik: 2400
Rocznik: 2005
Postów: 24
Domyślnie Odp: Kontrolka żarowa i brak reakcji na gaz

Dzięki kolego za cenne porady,pozdrawiam.
pawti81 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-02-2011, 10:52   #33
bksfuo
ford::advanced
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 17-03-2009
Skąd: Białystok
Model: mk5, mk6, master,LT46,canter
Silnik: 2.5d;2.0;1.9 ;2,2; 2,8; 2,8
Rocznik: 1997, 2003, 2005, 2005, 1997,2003
Postów: 307
Domyślnie Odp: Kontrolka żarowa i brak reakcji na gaz

wcześniej już o tym pisałem ale nie jeździłem dawno swoim transitem 2.4 tdci 140km 2005 r jumbo

-ostatnio jak pisałem wchodził w tryb awaryjny na 6 przy prędkości po wyżej 140km/h

-po 2 miesiącach nawet na 2 wchodzi w ten tryb tylko, że teraz dodatkowo gaśnie

-auto można rozpędzić podkreślam z górki delikatnie dodając gazu do chyba każdej prędkości .. nie sprawdziłem bo nie ma takich górek zaś wjeżdżając pod górkę utrzymując stałą prędkość zapala się błąd i po chwili gaśnie.

co zrobiłem komputery u ala mech nie pokazywały nic u jednego pokazało już teraz nie pamiętam jaki więc pojechałem do aso 2 wtryski leją

Pytam się dobra a jak zmienię i dalej będzie tryb awaryjny ?
-to Egr
-a jak nie Egr?
-to sterownik Egr

Wcześniej nie chodziła turbina też do nich pojechałem powiedzieli, że turbina do regeneracji

zmieniłem [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] coś podobnego i wszystko było ok..

Powiedźcie mi od czego zacząć czytałem fora mondeo i focusa tam jest też tyle namazane, że można albo pomyśleć o zeszrotowaniu auta chodź są i takie posty, że była to głupota a więc POMOCY!! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
bksfuo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-02-2011, 12:28   #34
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,994
Domyślnie Odp: Kontrolka żarowa i brak reakcji na gaz

Cytat:
Napisał bksfuo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wtryski leją
Raczej przelewają - to jest co innego niż "lanie" wtrysków
Szkoda, że nie pamietasz kodu błedów i wartości przelewania. Jeżeli jednak w warsztacie uznali, że dwa przelewają (przelewaja wszystkie - pytanie jak), to trzeba je zregenerować, najlepiej wszystkie. Koszt od 2000 zł - zależy gdzie...
To jest bardzo częsta przyczyna wchodzenia silnika w tryb awaryjny, zwłaszcza w zakresie ok. 2000 obrotów. Wyskakują wtedy najczęściej dwa błędy-bliźniaki P0251 i P1211.
Wtryski nie mogą przelewać ponad normę - skoro już wiesz że przelewają, to trzeba to zlikwidować...
Ewentualnie - jeżeli nie jesteś pewny wyniku - pojedź z autem do innego pompiarza i zrób próbę przelewową jeszcze raz - to nie kosztuje dużo...
__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 02-02-2011 o 12:31
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-02-2011, 16:53   #35
kuczis
ford::advanced
 
Avatar kuczis
 
Zarejestrowany: 02-06-2006
Skąd: Dania, Nordsjælland
Model: był Transit jest Focus
Silnik: 1.0 ecoboost 147KM by heko
Rocznik: 2012
Postów: 386
Domyślnie Odp: Kontrolka żarowa i brak reakcji na gaz

Cytat:
Napisał pawti81 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Problem z paleniem mam tylko rano,ale tylko w mrozy,odpala za którymś tam razem i odrazu wchodzi na równe obroty,nieszarpie go,niekopci,pracuje silnik normalniei.Ajak go już uruchomie to przez cały dzień pracuje ok,nawet jak postoi 2,3 godz.

Niestety sklaniam sie ku podejrzeniom Wojtka , mozliwe ze masz juz niska kompresje , miałem podobne przygody. Dam ci rade , rano jak jest zimno to otwórz maske i odepnij czujnik temp , komp wywali bład , dzieki temu wejdzie w awaryjne ustawienia... efekt , przy słabej kompresji auto łatwiej odpala.
Ta metoda to tzw ostatni śpiew łabędzia, mozna tak przez jakis czas jezdzic , ja tak prześmigałem pare miesięcy w miedzyczasie znajdując inny silnik , taki jaki chciałem czyli nowy ,ale tak naprawdewiele powie ci pomiar ciśnienia.
__________________
Ford Transit all time... only in road
kuczis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:15.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.