|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-09-2010, 23:22 | #1 |
ford::average
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 22-11-2008
Skąd: Przemków
Model: focus mk1
Silnik: 1.8 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 66
|
przerywa i szarpie szczegolnie na ciepłym silniku.
witam mam taki to problem z moja foką,2 tygodnie temu auto podczas odpalania (rano na zimnym silniku) przerywało tzn. dławił się jak wchodził na obroty ale tylko na benzynie gdy juz sie troche zagrzal przerzucał się na gaz (sekwencja "Inter Cars")i wszystko wracało do normy nawet jak przerzuciłem go na benzynke!Na wolnych obrotach tak troche jak by nie równo chodzil na wolnych obrotach.Tydzień temu podczas jazdy zaczął chodzić mi na 3 gary więc po sprawdzeniu kabli i swiec wyszło ze cewka walnieta na 2 garku nie dawała iskry pojechałem na szrot kupiłem za 100 zl drugą używkę założyłem i zaczęły sie schody!
jeden dzien chodzil dobrze potem odwrotnosc na zimnym rano wszystko w porządku a jak sie zagrzał to nie idzie jechał wchodzi tak jak by na 3 gary kicha prycha na gazie szczególnie na benzynie na wolnych obrotach i przy ruszaniu.Byłem na kompie nie ma błędów wymieniłem przewody i świece nic nie pomogło dzisiaj rano jak jechałem do pracy to mi kontrolka kompa pare razy migała po wyżej 3 tyś obrotów na gazie jest czasem oki ale dopóki jak nie wbije wyższego biegu ma fokusa 2000 r. 1.8 zetec + lpg (sekwencja inter cars) prosze o jakies rady! Pozdrawiam |
22-09-2010, 23:29 | #2 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Odp: przerywa i szarpie szczegolnie na ciepłym silniku.
ta cewke co kupiles moze byc walnieta. albo tysiac innych powodow.
|
23-09-2010, 06:44 | #3 |
ford::average
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 22-11-2008
Skąd: Przemków
Model: focus mk1
Silnik: 1.8 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 66
|
Odp: przerywa i szarpie szczegolnie na ciepłym silniku.
no niby tak ale na zapalonym silniku wyciągałem pokoleji kable z cewki i na każdym prąd daje ,na kompie błędów brak kolega mechanik powiedział mi że to może brać gdzieś lewe powietrze ale sprawdzałem wyciągałem podciśnienia i niewiem dalej
|
23-09-2010, 11:10 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 06-09-2010
Skąd: Słupsk
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8
Rocznik: 1999
Postów: 32
|
Odp: przerywa i szarpie szczegolnie na ciepłym silniku.
A od czego zaczęła migać kontrolka jak jechałeś rano do pracy? To bardzo ważna informacja. Sprawdzałeś katalizatory/pompe lub inne kluczowe elementy?
|
24-09-2010, 08:13 | #5 |
ford::average
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 22-11-2008
Skąd: Przemków
Model: focus mk1
Silnik: 1.8 zetec
Rocznik: 2000
Postów: 66
|
Odp: przerywa i szarpie szczegolnie na ciepłym silniku.
migała pomarańczowa kontrolka silnika ale błędów nie ma i juz nie miga,katalizator raczej nie bo by na paliwie tak samo chodził jak na gazie a może sonda lambda tylko ze by na kompie pokazało błąd a tu nic przepływka może no niewiem!
|
15-03-2011, 20:49 | #6 |
ford::advanced
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 17-11-2007
Skąd: Tarnów/Ałma-Ata
Model: focus LPG ZENIT ,volvo xc60 2007
Silnik: 1,6
Rocznik: 1998
Postów: 276
|
Odp: przerywa i szarpie szczegolnie na ciepłym silniku.
Sprawdź wiązkę dochodzącą do alternatora ,może także być przebicie w cewce zapłonowej ,kablach WN .Może także dostawać gdzieś lewe powietrze .
|