Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 15-09-2010, 18:56   #1
Domanos
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 17-07-2008
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 29
Domyślnie 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!

Witam!
Dzisiaj podczas jazdy po przejechaniu około 10 km Focus zaczął tracić obroty po czym zapaliła się lampka świecy żarowej i zgasł. Od tej pory nie chce odpalić, chciałbym nadmienić że do chwili obecnej nie było z nim żadnych problemów z odpalaniem nawet gdy w duże mrozy nie był garażowany. Stan licznika 310k. Czyżby to był sterownik pompy? Jestem z okolic rzeszowa jeżeli zna ktoś jakiś dobry warsztat który się w takich usterkach specjalizuje proszę o informację.

Domanos jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2010, 09:54   #2
Domanos
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 17-07-2008
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 29
Domyślnie Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!

samochód podpięty pod komputer wykazał tak jak się spodziewałem sterownik pompy. W warsztacie powiedzieli - wymiana sterownika + regeneracja pompy - ok. 2500zł.
Pytam mechanika czy nie wystarczy wymienić sterownika bo pompa do tej pory sprawowała się dobrze żadnych spadków obrotów czy czegoś podobnego do chwili obecnej. On że jeśli założą nowy sterownik do niezregenerowanej pompy to usterka wróci bo pompa może nie chcieć współpracować z nowym sterownikiem. Mówił że już to robił i jak ktoś wziął sobie wymianę sterownika samego to później wracał bo samochód nie chodził jak trzeba.
Co o tym myśleć?
Domanos jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2010, 12:38   #3
Kamil33
ford::advanced
 
Avatar Kamil33
 
Zarejestrowany: 09-05-2009
Skąd: Ciechanów
Model: Focus I Hatchback
Silnik: 1.8 TDDI 90 KM teraz Peugot 607 2,2 HDI 136 km.
Rocznik: 2000 r.2004r.
Postów: 227
Domyślnie Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!

U mnie była podobna sytuacja ,ale ja wymieniłem sam sterownik na mocniejszy tzn standardowo podobno jest 60 ja mam wlutowany 90 śmiga do dzisiaj tzn. od maja koszt naprawy 800zł i jak na razie żadnych problemów.
Kamil33 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2010, 14:24   #4
Dinar
ford::professional
 
Avatar Dinar
 
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
Domyślnie Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!

Cytat:
Napisał Domanos Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
może nie chcieć współpracować z nowym sterownikiem.
Nie daj grzebać w pompie bo jak ją niby zrobią to już pociechy z niej nie będzie.Ja 5 lat temu zrobiłem sam sterownik [130tyś miałem wtedy] dzisiaj mam 280tyś to zrobiłem na nowym sterowniku 150tys i silnik chodzi,pali jak dawniej.
Dinar jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2010, 14:32   #5
mkaminski100
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
Domyślnie Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!

Pompa od tych ludzi kosztuje 1800zl [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Wiedza co robia i regeneruja porzadnie (kazdy jest zadowolony).
Co oferuje Ci Twoj mechnik tego nie wiadomo, ale jezeli juz chcesz isc w pompe to niech zalaczy fakture z regeneracji/zakupu pompy i niech napisze ile daje gwarancji na robote. Z praktyki czesto potem wlasciciel sam sie buja miedzy warsztatem a dostawca pompy i nikt nie jest winien.

Poza tym poszukalbym na Allegro naprawy sterownikow pompy i im wyslal.
mkaminski100 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2010, 20:00   #6
cupe sport
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 06-02-2010
Skąd: Dolnośląskie
Model: focus
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 24
Domyślnie Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!

najlepiej usterke potwierdzić na kompie przeważnie wyskakuje błąd p1654 sterownik pompy i wystarczy jego zregenerować nie daj sie naciągać na pompe. wymienić trzeba filtr paliwa bo przyczyna awarji tkwi w syfiastym paliwie lub zrobiła się poduszka powietrza pod serownikiem pod którym przepływa paliwo które chłodzi sterownik, sprawdż nieszczelności.miałem tak u siebie naprawa sterownika 1150zł.Powodzenia.
cupe sport jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2010, 20:39   #7
Domanos
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 17-07-2008
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 29
Domyślnie Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!

dzisiaj dzwoniłem do tego mechanika pogadaliśmy trochę na ten temat. Stanęło na tym że wyjmie pompę i sterownik zobaczy czy pompa jest w porządku i da mi znać w poniedziałek co i za ile. Tak czy siak trzeba będzie brać na to faktury żeby mieć papier w końcu to nie usterka za 100zł :|. Ten mechanik ma autoryzowany serwis Bosch także mam nadzieję że wie co robi.
Domanos jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-09-2010, 07:36   #8
mkaminski100
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
Domyślnie Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!

do wyjecia sterownika nie wyjmyje sie calej pompy.
Po wyjeciu pompy nie mozna jej "organoleptycznie" zdiagnozowac. Trzeba ja wrzucic na stol Boscha, a to nie jest tanie. Jezeli mechanik ma KTSa lub inne urzadzenie to sprawdzi bledy bezposrednio na pompie, nie wyjmujac jej z auta.
W przypadku spalonego tranzystora wyjecie i tak nic nie da, bo pompa nie bedzie pracowala i kazdy zaklad zacznie w najlepszym przypadku od naprawy sterownika.
mkaminski100 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-09-2010, 08:01   #9
robertt361
ford::average
 
Zarejestrowany: 07-03-2007
Skąd: konin
Model: focus
Silnik: Tddi
Rocznik: 2000
Postów: 137
Domyślnie Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!

nie daj sie zrobic w konia on ci powie ze wyciągnął pompe i cos wymysli ze trzeba ją naprawiac . ja tez to przechodziłem i naprawiono mi tylko sterownik koszt 800zł
robertt361 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-09-2010, 11:04   #10
qriss8
ford::average
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 05-08-2008
Skąd: Piła
Model: Ford Focus
Silnik: 1.0 ecoboost
Rocznik: 2013
Postów: 84
Domyślnie Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!

a u mnie nawet mechanicy nie wiedza co jest
auto gasnie co jakis czas czasami zrobie ponad 100km i nic mu nie jest a czasami zrobie 5km i 4razy zgasnie. za kazdym razem pali na dotyk.
komputer pokazal czujnik polozenia walu to wymienilem za dwa dni bylem spowrotem bo dalej gasl,komputer znowu pokazal czujnik polozenia walu. mechanik sprawdzil jeszcze raz ale nic nie znalazl.
z netu wyczytalem o sterowniku pompy to go wymienilem i nic! dalej gasnie
co moze go jeszcze bolec?
od pazdziernika 2010r do czerwca 2011r auto nie gaslo teraz jak przyszly wysokie temperatury to znowu zaczal gasnac moze jest cos z chlodzeniem silnika ze w chlodne dni jezdzi a jak sa upaly to gasnie?

Ostatnio edytowane przez qriss8 ; 01-07-2011 o 09:33
qriss8 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:56.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.