|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-08-2010, 23:21 | #61 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 09-07-2007
Skąd: Śląsk
Model: BMW X3 F25 xDrive
Silnik: 2.0D 184KM
Rocznik: 2012.03
Postów: 1,018
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Cytat:
__________________
BMW X3 xDrive20d F25 2012 Jaguar XJ Sovereign X300 4.0 1997 Ford Mondeo TitaniumX MK4 2.0 TDCi kombi 2007 - w 2012 zmienił właściciela |
|
10-08-2010, 06:47 | #62 |
Feel The Difference
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,032
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Jeżdżę już normalnie więc chyba są dogrzane Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., choć uraz pozostał i chyba teraz trochę mniej hamuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
10-08-2010, 10:49 | #63 |
ford::professional
Zarejestrowany: 09-07-2007
Skąd: Śląsk
Model: BMW X3 F25 xDrive
Silnik: 2.0D 184KM
Rocznik: 2012.03
Postów: 1,018
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Tzn., że dymka jeszcze nie puściły? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
BMW X3 xDrive20d F25 2012 Jaguar XJ Sovereign X300 4.0 1997 Ford Mondeo TitaniumX MK4 2.0 TDCi kombi 2007 - w 2012 zmienił właściciela |
10-08-2010, 11:59 | #64 |
Feel The Difference
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,032
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
haha powiem tak ,ze dwa razy coś podśmierdywało jak wysiadłem ,ale żeby specjalnie je katować to nie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., poza tym zauważyłem że bridgestony juz nie są takie fajne jak były na początku szczególnie na mokrym wiec trzeba być bardziej ostrożnym.
|
10-08-2010, 19:39 | #65 | |
F1 fan
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 25-05-2008
Skąd: ok.Stargard
Model: Edge ST
Silnik: 2.7 na dwóch turbinach 335 KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,033
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Cytat:
__________________
Bądż NIEBIESKI-zarejestruj się i wstąp do klubu [B]Było MONDEO MK4 2.0 TDCi Titanium X....był S-MAX 2.0 240KM Titanium S ...czas na nowe..[B] |
|
10-08-2010, 21:02 | #66 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-11-2007
Skąd: Nadarzyn / W-wa
Model: MK4 2.0 Titanium
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2013
Postów: 185
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
A co powiecie na ATE powerdisc i klocki ATE?
Sporo dobrych opinii czytałem no i Oktan mi też polecał...
__________________
Było Mondeo 2,5T, a są: Subaru Impreza WRX '07, Jeep XJ 4.0 Limited, Mondeo 2.0 TDCi '13 |
10-08-2010, 21:13 | #67 | ||
Feel The Difference
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,032
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Cytat:
Ps. byłem wtedy pasażerem i jakoś się nie wydawało że on je tak katuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Cytat:
|
||
10-08-2010, 21:22 | #68 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-11-2007
Skąd: Nadarzyn / W-wa
Model: MK4 2.0 Titanium
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2013
Postów: 185
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
coś mi się wydaję że ma/miał zwykłe ATE - nie ATE pd
__________________
Było Mondeo 2,5T, a są: Subaru Impreza WRX '07, Jeep XJ 4.0 Limited, Mondeo 2.0 TDCi '13 |
10-08-2010, 22:48 | #69 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
...heh...jakoś "poczułem" że o mnie mowaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...osobiście nigdy nie miałem bijących tarcz w MK4...ale mam wrażenie że tylko oryginały się sprawdzają...znaczy tarcze ori...i klocki gulfer...bo motocrafty grzały mi się potwornie i traciły skuteczność...a te dymiące na fotce to drugi zestaw...właśnie gulfer..tarcze były niebieskie...ale całość przeżyła Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
11-08-2010, 08:41 | #70 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-03-2008
Skąd: Kraków
Model: mondeo mk4
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 20
|
Odp: Tarcze i klocki hamulcowe - wymiana, bicie
Cytat:
Ostatnio edytowane przez msr ; 11-08-2010 o 08:45 |
|
Tagi |
bicie tarcz , drgania kierownicy , hamowanie , hamulce , mondeo mk4 , tarcze |
|
|