|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-04-2010, 18:34 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 29-11-2009
Model: Ford Sierra
Silnik: 1.6
Rocznik: 1991
Postów: 2
|
Dźwięk metaliczny z silnika.
Jestem posiadaczem Forda Sierry z roku 1991r, silnik 1.8 litra OHC,benzyna,sedan.I w czym rzecz, tzn w trakcie jazdy na biegu 3 i na 4 słyszę dźwięk z silnika metaliczny jakby łańcuch. Gdy daję bieg na luz to nie słychać dźwięku jakby łańcucha. Kupiłem te auto w tamtym roku ale nie było wymieniany rozrząd. Może z tego powodu słychać ten dźwięk.Chyba że coś innego.Na marginesie olej w silniku jest.Gaźnik Pierburg 2E.Na końcu napomnę ful rzeczy wymieniłem m.in układ wydechowy. Nie wiem co mam robić.Bardzo proszę o pomoc.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
07-04-2010, 22:23 | #2 | |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 09-10-2009
Skąd: Gdynia
Model: MONDEO MK4 GHIA
Silnik: 1,8 TDCI 125 PS
Rocznik: 2009
Postów: 481
|
Odp: Dźwięk metaliczny z silnika.
Cytat:
|
|
08-04-2010, 12:40 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-03-2008
Skąd: Świebodzin
Model: Focus mk1 kombi
Silnik: 1.8 TDCI 115km
Rocznik: 2001
Postów: 140
|
Odp: Dźwięk metaliczny z silnika.
Czas na wymianę kilku części w rozrządzie. Pewnie napinacz już swoje wypracował.
__________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
10-04-2010, 20:26 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-06-2008
Skąd: Wyry
Model: Ford Focus
Silnik: 1,8 Tddi
Rocznik: 2002
Postów: 48
|
Odp: Dźwięk metaliczny z silnika.
W tym silniku jest pasek rozrządu a nie łańcuch.
|
13-04-2010, 15:39 | #5 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-09-2007
Skąd: Lubin (DLU)
Model: Transit
Silnik: 2.0 TDDi, 2.0 TDCi
Rocznik: 2005 Euroline, 2006
Postów: 621
|
Odp: Dźwięk metaliczny z silnika.
1. Luzy zaworowe (0.2 ssący, 0.25 wydech lub 0.3 wydech dla LPG).
2. Wałek rozrządu juz pewnie i tak masz wyjechany. Na sam rozrząd bym nie stawiał. Co do wymiany rozrządu, to wymieniasz pasek (np. Contitech 17,00 zł), rolke napinającą (np. Ruville lub SKF ok 40,00 zł), pompe wody (np. HEPU - 70,00 zł), termostat przy okazji zmień (np. Wahler - 16,00 zł), płyn chłodniczy (ok 60,00 zł) i przeczyść chłodnice. Przy okazji zrób kasacje luzów zaworowych (i wymień uszczelke pod deklem, np. Elring - 12,00 zł).
__________________
Zasady forum są po to, żeby je łamać. Życie pokarało mnie stadem Fordów, lecz wynagrodziło Kotem. |
30-04-2010, 07:40 | #6 |
ford::amateur
Imię: Michał
Zarejestrowany: 30-04-2010
Skąd: Kraków
Model: V70
Silnik: 2319 T5
Rocznik: 1997
Postów: 8
|
Odp: Dźwięk metaliczny z silnika.
Witaj,
a napisz jeszcze czy dźwięk nasila się przy przyspieszaniu/ odpuszczonym gazie ale na biegu/ czy przy równej jeździe? |
30-04-2010, 11:38 | #7 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 29-04-2010
Model: Ford
Silnik: Focus
Rocznik: 2002
Postów: 5
|
Odp: Dźwięk metaliczny z silnika.
Kurcze takie fajne auto ale z wiekiem coeraz wiecej problemów...
|
30-04-2010, 19:59 | #8 |
ford::average
Zarejestrowany: 04-12-2009
Skąd: gdynia
Model: sierra
Silnik: 1.8 td
Rocznik: 92
Postów: 63
|
Odp: Dźwięk metaliczny z silnika.
dopiero teraz mialem mozliwos poczytac a wiec tak dzwiek jest jest metaliczny stukanie rosnie razem ze zmiana obrotow nie na glosnosci lecz na czestotliwosc udezen im szybciej sielnik pracuje tymszybciej puka rozrzad wymienialem miesiac temu i najwazniejsze gdy zaczelo mi to stukac zaczelo mi palic olej wczesniej nie palil
|
03-05-2010, 08:42 | #9 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 29-11-2009
Model: Ford Sierra
Silnik: 1.6
Rocznik: 1991
Postów: 2
|
Odp: Dźwięk metaliczny z silnika.
Witam wszystkich.Dziękuję wszystkim za pomoc.Problem jest już rozwiązany tzn wymieniony jest cały rozrząd kompletny.Ale potem dalej było i pojechałem do znajomego mechanika i wiedział on co jest i zrobił mi to za friko czyli te stuki.Oprócz tego na marginesie moje auto przechodzi modernizację blacharki,ogumienie nowe,wyposażenia wewnątrz auta,nowe amortyzatory,nowe hamulce,konserwację podwozia,itd.Dużo sam robię przy aucie ale nie wszystko.
|
03-05-2010, 13:55 | #10 | |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 09-10-2009
Skąd: Gdynia
Model: MONDEO MK4 GHIA
Silnik: 1,8 TDCI 125 PS
Rocznik: 2009
Postów: 481
|
Odp: Dźwięk metaliczny z silnika.
Cytat:
|
|