![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-08-2009
Skąd: Piaseczno
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 2002
Postów: 135
|
![]() Cytat:
Byłem na diagnozie w Diagtroniku i faktycznie stwierdzili chłopaki, że sztnaga nie pracuje super lekko i w górnym zakresie się przycina. I tak też jest bo notlaufa łapie czasem i przy wysoich obrotach. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 10-10-2008
Model: Alhambra
Silnik: 1.9TDI AUY
Rocznik: 2001
Postów: 930
|
![]()
Możesz i samemu spróbować wyczyścić kierowniczki jak masz czas i chęci Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-08-2009
Skąd: Piaseczno
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 2002
Postów: 135
|
![]() Cytat:
Nie mam czasu, nie mam chęci, chcę to zlecić komuś kto to już robił i wie jak to zrobić dobrze dlatego szukam takiej osoby na Forum. Pozdrawiam, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ford::specialist
![]() Imię: Jędrek
Zarejestrowany: 22-06-2007
Skąd: Okolice BOLESŁAWCA.
Model: Galaxy i Fiesta
Silnik: AUY
Rocznik: 2001r
Postów: 721
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-08-2009
Skąd: Piaseczno
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 2002
Postów: 135
|
![]() Cytat:
Temat znam,ale takiego warsztatu ze świecą szukać. Jak mówię o tym to zaraz swoje mądrości snują. To samo było z dogrzewaczem, upierali się ,że trzeba wymienić. Forumowy kolega wymienił mi szczotki i śmiga jakj zły.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ps. Dzieki za wskazówki. Pozdrawiam, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
ford::specialist
![]() Imię: Jędrek
Zarejestrowany: 22-06-2007
Skąd: Okolice BOLESŁAWCA.
Model: Galaxy i Fiesta
Silnik: AUY
Rocznik: 2001r
Postów: 721
|
![]() Cytat:
Cytat:
Najlepiej samemu "bzyknąć" te łopaty i po kłopocie na lata. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-08-2009
Skąd: Piaseczno
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 2002
Postów: 135
|
![]() Cytat:
Własnie do tego zmierzam , ale szukam na Forum może któryś kolega będzie miał chwile, robił to już. Ja tego nigdy nie robiłem, nie chcę czegoś spieprzyć. Zawsze jakieś trudności mogą się pojawić. Pozdr, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 24-04-2009
Model: Galaxy MK2 GHIA manual
Silnik: 1,9 TDI AUY
Rocznik: 2004
Postów: 14
|
![]() Cytat:
Ja chętnie bym wyczyścił sam. Robiłem już w sobotę pierwsze podejście do turbo. Na razie rozruszałem kierownicę bo była zapieczona, ale po wyjechaniu (troszkę go pognałem) dalej miałem ten sam efekt, tzn. po puszczeniu gazu (przy zmianie biegu) wydawał dźwięk przypominający "tsc c c c ...". Teraz kluczowe pytanie do forumowiczów, którzy SAMI wyciągali turbinkę. Czy turbinę można wyciągnąć przez otwór pomiędzy półośką a drążkiem stabilizatora? "Pręty" te idą równolegle do siebie. Czy pomiędzy nimi turbina się wywinie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 23-09-2008
Skąd: BRUKSELA/rOPCZYC
Model: Fiesta
Silnik: 1.6 Duratec Ti-VCT
Rocznik: 2012
Postów: 497
|
![]()
T 15 wychodzi bo sam bebechy zmienialem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 13-04-2008
Skąd: Chełm
Model: Toyota Celica 2.0 GT 6 gen.
Silnik: 2.0 Pb 170KM,
Rocznik: 1998
Postów: 589
|
![]() Cytat:
Być może, że ci się uda. Ale ja wymontowałem tę półośkę od skrzyni biegów. Wyglądało to mniej więcej tak: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Jak masz dobre narzędzia to wymontowanie nie powinno ci zając ci więcej jak 20-30 min. Pzdr. |
|
![]() |
![]() |