|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-06-2009, 18:59 | #11 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-12-2008
Skąd: Piaseczno (WPI 1MM1)/(WPI 77977)/(WPI 78787
Model: Galaxy mk1/Focus C-Max GHIA/Galaxy MK II
Silnik: 2.3 b+Landi-Renzo Omegas IG1/ 2.0 TDCI/ 2.3 B + Stag
Rocznik: 1998/2004/2002
Postów: 131
|
Odp: Rano po odpaleniu piski pod maską
Mi znowu popiskuje łożysko od klimy , ale tylko jak jest wilgotno.
|
23-06-2009, 20:14 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-02-2009
Model: Galaxy MK1, Sharan
Silnik: 2.3 LPG, 1.8T
Rocznik: 1999, 2005
Postów: 76
|
Odp: Rano po odpaleniu piski pod maską
Ile jest pasków? Od alternatora, klimy i ...
__________________
Waldi7 Poprzednia była TOYOTA, następna też :-). Miała być ale mam Sharana 1.8T |
23-06-2009, 20:28 | #13 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 07-07-2008
Skąd: UK
Model: Mondeo mk4 hatchback titanium x
Silnik: 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 567
|
Odp: Rano po odpaleniu piski pod maską
jest jeden pasek który napędza to wszystko
|
23-06-2009, 21:11 | #14 |
ford::professional
Zarejestrowany: 30-11-2006
Skąd: Ziemia Lubuska
Model: Citroen C8
Silnik: 2.2 HDI
Rocznik: 2005
Postów: 1,724
|
Odp: Rano po odpaleniu piski pod maską
2.3 ma jeden pasek
|
23-06-2009, 22:47 | #15 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 07-07-2008
Skąd: UK
Model: Mondeo mk4 hatchback titanium x
Silnik: 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2007
Postów: 567
|
Odp: Rano po odpaleniu piski pod maską
Nie no u mnie jest jeden...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a u was?? Wystarczy chyba podniesc maske i zobaczyc...chyba ze prosciej zapytac na forumGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Sorki juz sie nie udzielamGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
23-06-2009, 22:52 | #16 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-07-2007
Skąd: mysłowice
Model: galaxy mk3
Silnik: 2.0 TDCI 143km
Rocznik: 2008
Postów: 73
|
Odp: Rano po odpaleniu piski pod maską
--Taayo------------------------------------------------------------------------------
No właśnie pisk piskowi nie równy. Ja miałem piskanie i dałem wymienić rozrząd (komplet + pompa wody) i paski, a piskanie jest dalej na zimnym silniku choć rzadsze. Wychodzi na to, że to łożysko alternatora (chyba nie ma więcej potencjalnych popiskiwaczy?). Mam w związku z tym pytanie: czy zacierać może się jedno łożysko (od strony paska) czy może trzeba zakupić dwa i oba wymienić? I czy jest to duży techniczny kłopot jak już wymieniać to obydwa Ostatnio edytowane przez tedzik ; 23-06-2009 o 22:57 |
24-06-2009, 07:41 | #17 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-02-2008
Skąd: Częstochowa
Model: MK-I
Silnik: 2,3
Rocznik: 99-00
Postów: 97
|
Odp: Rano po odpaleniu piski pod maską
Witam , u mnie też piszczało i tak jeździłem bo nie było kiedy podjechać do mechaniora i w końcu za Kłobuckiem rozleciała się rolka i do mechanika jechałem bez chłodzenia aż w końcu zagotowałem płyn w chłodnicy i się rozszczelniła. Dobrze że byłem z 20 kilometrów od Cz-wy bo z Bułgarii raczej bym nie dotarł.
|
24-06-2009, 07:56 | #18 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
Odp: Rano po odpaleniu piski pod maską
Soku [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] uzupełnij Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
24-06-2009, 08:21 | #19 |
ford::specialist
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 03-05-2007
Skąd: ŻORY
Model: GALAXY / TRANSPORTER / FREELANDER / PREMIUM / PIAGGIO SFERA / MTD YARD MAN /TRANSIT
Silnik: 1.9TDI 110KM / 2,4 D 74 KM / 120 KM / 460 KM / 0.049 / 15,5 KM / 2.0 100 KM
Rocznik: 1998 /1992 / 1998 / 2011 / 1996 / 2001 / 2001
Postów: 649
|
Odp: Rano po odpaleniu piski pod maską
W dieslu na zimnym można winę zwalić na "wolne koło" na alternatorze. Moment obrotowy nie jest równy i jak owe koło (sprzęgiełko) jest zatarte to pasek może popiskiwać. Napinak słaby, pasek stary...
W benzynce to trudno mi powiedzieć. Lepiej stetoskop i posprawdzaj dokładnie.
__________________
Długo o nim marzyłem - warto marzyć. były: maluszek 0.65, trabi 0.6 (x2), lada 2107 1.3, 1.5 (x2), sierra 1.8TD (pomyłka), pony 1,5, astra 1,6, golf IV TDI kombi firmowy, NUBIRKA 2.0. Obecnie jest GALAXY 1.9 TDI , TRANSIT 2.5 D, KANGOO 1.9 D (do sprzedania) Kolejne marzenie to jakiś bliźniak MK2, oczywiście TDI |
24-06-2009, 08:46 | #20 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-07-2007
Model: galaxy
Silnik: 1,9tdi
Rocznik: 1996
Postów: 491
|
Odp: Rano po odpaleniu piski pod maską
U mnie piszczalo od czasu do czasu (rolka) ale ze pisk trwal tylko chwile a rolka wystepuje tylko w komplecie z napinaczem i kosztuje od 250zl to bagatelizowalem - w koncu zona dzwoni do mnie ze chyba cos sie zepsulo bo zaczal isc dym spod maski a teraz kierownica ciezko sie kreci i zapalil sie znaczek z akumulatorem - poniewaz byla kilometr od domu to powiedzialem ze ma jechac dalej - jak dojechala to wskazowka temp byla juz na czerwonym - z rolki zostalo tylko zatarte i przegrzane lozysko , plastik z ktorego jest rolka wytopil sie i lezal na oslonie silnika o dziwo pasek caly .Po dluzszych poszukiwaniach bo ciezko kupic rolki o malych srednicach wstawilem rolke plaska (orginal byl zebrowany) chyba 89mm od citroena 1.9D i jakos dziala
|