Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford C-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 07-06-2009, 19:50   #11
ewelka77
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-06-2009
Model: Ford Focus c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 6
Domyślnie Odp: znika płyn chłodniczy

Czyli?Możesz mi podpowiedzieć co mogę sprawdzić jeszcze,żeby się upewnić?Z góry dziękuję!

ewelka77 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-06-2009, 20:03   #12
gulik1978
ford::specialist
 
Avatar gulik1978
 
Zarejestrowany: 05-03-2009
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus
Silnik: 1,6 EB
Rocznik: 2011
Postów: 573
Domyślnie Odp: znika płyn chłodniczy

Takie najprostsze to właśnie zbiorniczek wyrównawczy-jak silnik pracuję to sprawdź czy płyn nie jest wzburzony, albo czy nie pływają na jago powierzchni pęcherzyki powietrza, korek wlewu oleju-szlam. Bagnet-też mogą występowac pęcherzyki powietrza. Przepocenie na wysokości głowicy. Wzrost poziomu płynu chłodniczego, oleju. Nie ma teraz mrozów abyś sprawdziła czy nie ma problemów z uruchomieniem auta. No to narazie tyle.
gulik1978 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-06-2009, 22:17   #13
adam.f
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-08-2008
Model: C-Max GHIA
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 28
Domyślnie Odp: znika płyn chłodniczy

sprawdzałem korek oleju, i czysto. W zbiorniku wyrownawczym tez spokoj tyle ze płynu ubywa spora. A może jest jakis wyciek na przewodach i kapie gdzies na rure ze zaraz odparowuje czy jak? pPod spodem na silniku nie widac żadnych wyciekow. A chyba najbardziej sie gubi jak jezdzilem z włączonym ogrzewaniem(tak mi sie wydaje)
__________________
FORD C-MAX, HONDA CIVIC
adam.f jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-06-2009, 23:11   #14
ewelka77
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-06-2009
Model: Ford Focus c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 6
Domyślnie Odp: znika płyn chłodniczy

Cytat:
Napisał gulik1978 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Takie najprostsze to właśnie zbiorniczek wyrównawczy-jak silnik pracuję to sprawdź czy płyn nie jest wzburzony, albo czy nie pływają na jago powierzchni pęcherzyki powietrza, korek wlewu oleju-szlam. Bagnet-też mogą występowac pęcherzyki powietrza. Przepocenie na wysokości głowicy. Wzrost poziomu płynu chłodniczego, oleju. Nie ma teraz mrozów abyś sprawdziła czy nie ma problemów z uruchomieniem auta. No to narazie tyle.
Dzięki!Jutro postaram się to wszystko sprawdzić i wszystkie spostrzerzenia opiszę!Mam nadzieję,że poinstruujesz mnie dalej co robićGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ewelka77 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-06-2009, 12:14   #15
HYCHLA
ford::specialist
 
Avatar HYCHLA
 
Imię: zenek
Zarejestrowany: 31-08-2007
Skąd: Bielawa / Monachium
Model: C-Max / S Max
Silnik: 2.0 TDCI/ 2.2 TDCI
Rocznik: 2004/2008
Postów: 509
Domyślnie Odp: znika płyn chłodniczy

Hej. Adam.F przyczyna moze byc zawieszony w pozycji otwartej zawor w korku zbiornika wyrownawczego ktorego zadaniem jest zmiejszenie cisnienia w ukladzie chlodzenia.
__________________
Byl Peugeot 206, jest Ford C-Max
HYCHLA jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-06-2009, 14:08   #16
ewelka77
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-06-2009
Model: Ford Focus c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 6
Domyślnie Odp: znika płyn chłodniczy

Cytat:
Napisał gulik1978 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Takie najprostsze to właśnie zbiorniczek wyrównawczy-jak silnik pracuję to sprawdź czy płyn nie jest wzburzony, albo czy nie pływają na jago powierzchni pęcherzyki powietrza, korek wlewu oleju-szlam. Bagnet-też mogą występowac pęcherzyki powietrza. Przepocenie na wysokości głowicy. , oWzrost poziomu płynu chłodniczegoleju. Nie ma teraz mrozów abyś sprawdziła czy nie ma problemów z uruchomieniem auta. No to narazie tyle.
Właśnie sprawdzałam wymienione przez Ciebie rzeczy i sprawa ma się następująco:gdy silnik pracuje to płyn w zbiorniczku ani drgnie,tylko z jednego wejścia widać tak jakby coś tam wirowało(przepraszam za słownictwo,ale nie mam pojęcia o mechanice),a gdy dodam gazu to lekkie wirowania w płynie(a raczej wodzie)są.Korek od wlewu oleju i bagnet są czyściutkie.Głowica też jest czysta.A co do zdania "Wzrost poziomu płynu chłodniczego,oleju." to tego nie rozumiem,przecież płyn chłodniczy mi ubywa???
No i co dalej Panowie?Co mam jeszcze sprawdzić?Czy oddać go już do warsztatu,aby wymieniali uszczelkę pod głowicą,bo nastraszyli mnie,że jak tego nie zrobię to będzie więcej roboty-a mianowicie wtryski do wymiany.

Ostatnio edytowane przez ewelka77 ; 08-06-2009 o 15:29
ewelka77 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-06-2009, 14:29   #17
Oskar_FKP
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 27-12-2008
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo Mk IV,Focus CMAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2012
Postów: 234
Domyślnie Odp: znika płyn chłodniczy

Cytat:
Napisał ewelka77 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
.A co do zdania "Wzrost poziomu płynu chłodniczego,oleju." to tego nie rozumiem,przecież płyn chłodniczy mi ubywa???
No i dalej Panowie?Co mam jeszcze sprawdzić?Czy oddać go już do warsztatu,aby wymieniali uszczelkę pod głowicą,bo nastraszyli mnie,że jak tego nie zrobię to będzie więcej roboty-a mianowicie wtryski do wymiany.
No bo sprawa seie ma tak :
jesli to uszczelka pod głowicą to płyn sie przedostaje do oleju i na odwrót .
Płyn odparuje ale nie cały i teoretycznie powinien podniesc sie poziom oleju na bagnecie.
Oskar_FKP jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-06-2009, 19:13   #18
gulik1978
ford::specialist
 
Avatar gulik1978
 
Zarejestrowany: 05-03-2009
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus
Silnik: 1,6 EB
Rocznik: 2011
Postów: 573
Domyślnie Odp: znika płyn chłodniczy

Cytat:
Napisał ewelka77 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Właśnie sprawdzałam wymienione przez Ciebie rzeczy i sprawa ma się następująco:gdy silnik pracuje to płyn w zbiorniczku ani drgnie,tylko z jednego wejścia widać tak jakby coś tam wirowało(przepraszam za słownictwo,ale nie mam pojęcia o mechanice),a gdy dodam gazu to lekkie wirowania w płynie(a raczej wodzie)są.Korek od wlewu oleju i bagnet są czyściutkie.Głowica też jest czysta.A co do zdania "Wzrost poziomu płynu chłodniczego,oleju." to tego nie rozumiem,przecież płyn chłodniczy mi ubywa???
No i co dalej Panowie?Co mam jeszcze sprawdzić?Czy oddać go już do warsztatu,aby wymieniali uszczelkę pod głowicą,bo nastraszyli mnie,że jak tego nie zrobię to będzie więcej roboty-a mianowicie wtryski do wymiany.
No właśnie teraz trzeba rozpoznac, czy te lekkie wirowania w zbiorniczku wyrównawczym to z przedmuchów czy od pompy wodnej. Ciężko tak nie widząc wytłumaczyc jak to ma wygladac. Ale w zbiorniczku nie ma pęcherzyków powietrza?. A z rury wydechowej nie unosi się biały dym? Najlepiej podjedź do innego mechanika z tym ubytkiem. Bo może ten mechanik który Cię tak straszy rzeczywiście zwęszył ubytek płynu ale nie koniecznie przez uszkodzenie uszczelki. Może masz jakiś mniejszy wyciek przy pompie wody lub gdzie indziej. Podam tu przykład jak niektórzy traktują kobiety (nie z ich winy, że się nie znają na autach). Szukałem koleżance rozrusznika do focusa. Znalazłem za ok 400 zł. Podałem jej namiary, ale jak tylko Ona tam zadzwoniła cena podskoczyła do 700 zł!!!!
gulik1978 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-06-2009, 20:06   #19
ewelka77
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-06-2009
Model: Ford Focus c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 6
Domyślnie Odp: znika płyn chłodniczy

Z rury nie wydostaje się biały dym.A co do mechanika masz rację,dziś byłam u innego,tyle tylko,że on nie miał zbytnio czasu -zajrzał tylko tak pobierznie i stwierdził,że to na pewno nie uszczelka,bo zobaczył wodę gdzieś koło przewodow i jak zajrzy dokładnie w środę to będzie wiedział więcej.Jutro jadę do jeszcze innego i zobaczymy co on powie.Tylko mam jakieś dziwne odczucie i boję się,że jak nie zrobię tej uszczelki a to ona jest wadliwa to bardziej popsuję swoje autko.No i jestem w kropce.Nie wiem komu zaufaćGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dzięki Wam za dobre rady!
ewelka77 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-06-2009, 23:17   #20
SMUTNYINDYK
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 09-09-2008
Skąd: mazowieckie
Model: C-MAX
Silnik: 16 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 922
Domyślnie Odp: znika płyn chłodniczy

Przecież przy walniętej uszczelce głowicy z płynu w bąbelkach wydobywa się dym ze spalin i to daje się zauważyć, a gdy jest tylko wirowanie i przelewanie płynu to na skutek ruchu płynu poprzez działanie pompy cieczy oczywiście po rozgrzaniu gdy termostat się otworzy. W płynie wtedy zazwyczaj pojawiają się brudne, tłuste plamy z oleju. W drugą stronę powinien na ciepło samochód dymić na biało bo płyn przedostaje się do cylindra[-ów] i jako para wodna ze spalinami na podwórko. Jak nie ma tych objawów to pewnikiem nie uszczelka, tyko szybko parujący wyciek, ale przez komputer trudno wyrokować,,,???.
__________________
SMUTNYINDYK C-MAX 1,6TDCI. Pozdrowienia

Ostatnio edytowane przez SMUTNYINDYK ; 08-06-2009 o 23:22
SMUTNYINDYK jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:55.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.