Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 27-04-2009, 10:40   #1
peterdro
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Postów: 42
Domyślnie nierówna praca silnika

w moim mk3 2.0 Pb + Lpg z 2004 mialem następujące objawy:
zaczelo sie od nierównej pracy silnika i lekko falujących obrotów,po wymianie krokowca problem z obrotami ustał ale pozostala nierówna praca silnika.Wtedy zalożylem Lpg i tak jezdzilem przez kilka miesięcy.Następnym objawem bylo gaśnięcie silnika (tylko gdy zimny i tylko 1 raz) lecz juz po kilku tygodniach auto bylo słabe jakby mialo 40 koni i gasło kilka zary az do momentu rozgrzania - tym autem poprostu nie dalo sie jezdzić. chcąc zaoszczędzić pare groszy sam wziolem sie do roboty i przecytalem wszystkie wątki z forum na ten temat,po czym wymienilem świece,kable,oraz cewke i nic!! naszczęscie częsci kupilem na e-bayu więc nie byly drogie. potem oddalem auto do mechanika , który wymienil czujnik MAP (zastępuje przeplywomierz) skasowal mnie za niego ale nic to nie zmienilo.Gdy juz chcialem wymienić auto na cos porządnego postanowilem sprubowac raz jeszcze i oddalem auto poleconemu mechanikowi,który po 2 tygodniach doprowadzil auto do porządku, lecz kosztowalo mnie to 450 funtów teraz mam zplanowaną glowice 8 nowych zaworów nowy lancuszek rozrządu i EGR. a przyczyną moich problemów byl zagęsty olej 10w40 (powinien być 5w30) oraz nie wyregulowanie zaworów przed zalożeniem Lpg ( myslalem ze w moim silniku zawory reguluja sie hydraulicznie). mam nadzieje ze ten opis sie komus przyda

peterdro jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-04-2009, 12:35   #2
marek11
ford::specialist
 
Avatar marek11
 
Zarejestrowany: 08-06-2004
Skąd: Kotlina Klodzka
Model: MK3
Silnik: TDCI 115KM
Rocznik: 2004
Postów: 887
Domyślnie Odp: nierówna praca silnika

moze gazownikom sie przyda. Cos nie chce mi sie wierzyc ze sprawca byl olej. Ile kilometrow przejechales od zalozenia gazu a ile od zastosowania oleju 10W30.
marek11 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-04-2009, 16:38   #3
peterdro
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Postów: 42
Domyślnie Odp: nierówna praca silnika

od założenia gazu zrobilem jakieś 15 tys km czyli calkiem nie dużo, precyzując to główną przyczyną awari byl sam gaz - bo to on wypalił gniazda ,olej dopelnił zniszczeń nie zapewniając odpowiedniego smarowania,które jest niezbędne gdyz gaz wytwaza wyższą temp.podczas spalania.
Każdy kto zaklada gaz powinien mieć pewność ze jego auto jest w 100% sprawne a napewno sprawdzic cisnienie w cylindrach i wyregulować zawory bo gazownik tego za was nie zrobi a wrazie awari to sami musicie placic bo to awaria silnika a nie instalacj.
Pozdrawiam
peterdro jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:06.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.