|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
02-11-2008, 01:17 | #11 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
Re: Remont silnika 2,0
Cytat:
czy sprawdzałeś ciśnienie spreżania i robiłeś próbe olejową bo może tak jak subratri, pisze nie potrzebnie bedziesz wydawał kase na remont bo wystarczy zrobić samą głowice |
|
04-11-2008, 08:24 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: łódź
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 8V
Rocznik: 1995
Postów: 59
|
Re: Remont silnika 2,0
Witam, oleju bierze mi około 1 litr na 1000km, nie jest to sprawa wycieków bo ich nie ma. Ciśnienie sprawdziłem tak na szybko na ciepłym silniku, jest nie najlepiej bo około 8 atm na każdym bez większych różnic, dziś mam zimny silnik i sprawdzę na zimnym po nocy, oraz zrobię próbę olejową. a tak w ogóle to jeżeli źle coś nazywam to tylko dlatego że operują potocznie wszyscy takim językiem, ale to jest tak jak w przypadku np:sprężyn pneumatycznych- nikt nie wie o co chodzi , a chodzi o ten element który podnosi klapy w autach. To tak po za tematem. Jeżeli ktoś posiada dane tego silnika to prosiłbym bardzo i o instrukcje do rozrządu.
Jest jeszcze jedno pytanie... jest taki objaw że przy 4tys obrotów auto słabnie na każdym biegu i przy schodzeniu na bieg jałowy z wysokich obrotów gaśnie.
__________________
Pozdrawiam, Tomekjaro.. mój adres klonikon@gmail.com |
15-11-2008, 19:15 | #13 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: łódź
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 8V
Rocznik: 1995
Postów: 59
|
Re: Remont silnika 2,0
Witam, po długiej przerwie udało mi sie pomierzyc ciśnienie na tłokach. i tak kolejno na zimnym jest 8,6; 9,4; 8,6; 9,0. A z olejem w tj samej kolejniści jest 10.6; 9,8; 9,1; 9,1. poza pierwszym tłokiem to jakiejś wielkiej różnicy nie ma... prosze o wnioski...
__________________
Pozdrawiam, Tomekjaro.. mój adres klonikon@gmail.com |
15-11-2008, 19:24 | #14 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Re: Remont silnika 2,0
wedlug mnie wszystko ok, nie ma padnietego zadnego cylindra.
Masz 8v wiec robienie milionow nie bedzie kosztowac, tylko samo zdjecie glowicy to juz tez koszt. nowe uszczelki sruby itp. Olej Ci wcina czy co jest , bo tak jakos przeczytalem temat i nic nie wyedukowalem oprocz zamkow :fcp2 :fcp2 |
17-11-2008, 05:42 | #15 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: łódź
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 8V
Rocznik: 1995
Postów: 59
|
Re: Remont silnika 2,0
Witam, ojeju mi spala około 1 litra na tysiąc kilometrów. Świece maja biały nalot każda, czyli spalony olej.
Czy jest ktos kto jest mi wstanie udostepnic dane tego silnika, czyli jakie ciśnienie powinno być , i dane do pomiarów, byłbym bardzo wdzięczny.
__________________
Pozdrawiam, Tomekjaro.. mój adres klonikon@gmail.com |
17-11-2008, 07:45 | #16 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 07-06-2007
Skąd: dolnośląskie/warmińsko-mazurskie
Model: Hyundai Sonata YF
Silnik: 2.4 GDI
Rocznik: 2013
Postów: 878
|
Re: Remont silnika 2,0
__________________
było: Skoda 100S : Fiesta 1.0 : Scorpio mk1 2.0 : Sierra 2.0DOHC :Toyota Starlet 1.3 ASB: Scorpio MK3 2.0 16V ASB, Toyota AV 2.0 d4d |
17-11-2008, 07:47 | #17 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 07-06-2007
Skąd: dolnośląskie/warmińsko-mazurskie
Model: Hyundai Sonata YF
Silnik: 2.4 GDI
Rocznik: 2013
Postów: 878
|
Re: Remont silnika 2,0
__________________
było: Skoda 100S : Fiesta 1.0 : Scorpio mk1 2.0 : Sierra 2.0DOHC :Toyota Starlet 1.3 ASB: Scorpio MK3 2.0 16V ASB, Toyota AV 2.0 d4d |
18-11-2008, 07:10 | #18 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: łódź
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 8V
Rocznik: 1995
Postów: 59
|
Re: Remont silnika 2,0
Dzięki za linki, ale jest jedno pytanie czy silniki od skorpio i galaxy to to samo?
__________________
Pozdrawiam, Tomekjaro.. mój adres klonikon@gmail.com |
19-11-2008, 21:10 | #19 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 05-07-2007
Postów: 44
|
Re: Remont silnika 2,0
W wersji 2.0 dohc to to prawie to samo (może mieć jednopunktowy wtrysk itp - na zdjęciach w allegro widać).
a co do brania oleju - robiłem ostatnio rozrząd i pytałem swojego mechanika o branie oleju - ok 1l na 2kkm. Powiedział mi że w policji mieli transit'y z takim silnikiem, brały im olej, oni je robili, a one i tak dalej brały olej... Ten typ tak ma - oczywiście w granicach rozsądku. A na forum znajdziesz i takich co powiedzą że ni grama nie bierze choć ma 250kkm na pace. |
19-11-2008, 21:17 | #20 |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 26-06-2008
Skąd: Olsztyn
Model: vw sharan
Silnik: 1,9 tdi AFN
Rocznik: 1998
Postów: 128
|
Re: Remont silnika 2,0
Moze inny olej sprobuj. pamietam , ze kiedys w polonezie mialem taki numer ze mobila bralo mi zlomisko prawie litr na 1000km a po wymianie na shella zuzycie spadlo do 0,2 - 0,3 l oleju na tysiaczek. :fcp2
|