Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Life > Hyde-Park
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 27-01-2011, 05:37   #1
SrebnaStrzała
ford::expert
 
Avatar SrebnaStrzała
 
Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Poznań
Model: A7, Mondeo
Silnik: 50TDI, 2.0TDCI
Rocznik: 2018, 2011
Postów: 4,462
Domyślnie Otwarcie własnego warsztatu

Witam
Generalnie to może być dość zabawne bo jestem muzykiem/klawiszowcem, a marzy mi się otwarcie warsztatu aby dorabiać w wolnym czasieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Już ponad 4 lata grzebie w swoim mondku(wcześniej grzebałem w mk2 benzyna) no i sporo się nauczyłem stąd taka myśl, poza tym od małego mam smykałkę do rozkręcania, rozkładania itd.
Zakres usług jaki przewiduje to:
Ogólna diagnoza
Wymiana klocków/tarcz/piast
Wymiana filtrów
wymiana świateł/żarówek
Wymiana oleju silnikowego
wymiana tłumika
Wymiana gumowych rur.
Generalnie wszystko co nie wymaga zbyt dużego grzebaniaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Myślałem również aby wziąć się za regeneracje wtryskiwaczy CR szczególnie TDCi, tudzież kasowanie i odczytywanie błędów.
Moje pytanie czy muszę mieć jakieś uprawnienia? Czy duże są różnice wymiany tych elementów w innych pojazdach?
Co powinienem wiedzieć?
Niebawem będę w posiadaniu garażu który mógłbym zaadoptować na warsztat.
Pozdrawiam!

SrebnaStrzała jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-01-2011, 08:13   #2
subratri
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia