Forum Ford Club Polska


Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stary 11-04-2007, 11:03   #11
kostner
ford::average
 
Zarejestrowany: 02-04-2004
Postów: 119
Domyślnie

Hmmm koles cie poprostu lekko ooszukal. Auto musialo miec uszkodzona uszczelke pod glowica. Zapytaj go bardzo stanowczo czy silnik nie byl przegrzany moze poszla pompa wody co skutkowalo przegrzaniem i uszkodzeniem uszczelki. Zapytaj go dokladnie co bylo. Nie chce mi sie wierzyc zeby przez uszkodzone wtryski trzebabylo sciagac glowice :/. Znajomy mial lejacy wtrysk w VW Scharanie co spowodowalo wypalenie dziury w tloku mozliwosci jest duzo. Dlatego jeszcze raz powtarzam docisniej tego kolesia niech sie spowiada co bylo z autem nie tak.

kostner jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-03-2008, 11:11   #12
macpex
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 17-03-2008
Postów: 2
Domyślnie Re: Olej w układzie chłodzenia. Focus 1,8 TDDI

Koledzy mam olej w zbiorniczku wyrównawczym Ford Focus 1800TDDI 2000
olej z miarki ubywa ..WODA NIE JEST w misce olejowej NIEDYMI chodzi równo ogrzewanie osłabło ..JAKIE MOGA BYĆ PRZYCZYNY

POMÓŻCIE
macpex jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-03-2008, 20:48   #13
megane1970
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 20-10-2006
Skąd: Katowice
Postów: 1
Domyślnie Re: Olej w układzie chłodzenia. Focus 1,8 TDDI

Cytat:
Napisał macpex
Koledzy mam olej w zbiorniczku wyrównawczym Ford Focus 1800TDDI 2000
olej z miarki ubywa ..WODA NIE JEST w misce olejowej NIEDYMI chodzi równo ogrzewanie osłabło ..JAKIE MOGA BYĆ PRZYCZYNY

POMÓŻCIE
Witam

Jeżeli chodzi o olej występujący w zbiorniku wyrównawczym cieczy chłodzącej to w 9 przypadkach na 10 jest to uszkodzona chłodniczka oleju. Przypadek sprawdzony u mnie i u kilku moich znajomych. Cały problem polega na tym, że po zdemontowaniu chłodniczki z samochodu i podpięciu jej pod ciśnienie nie wykazuje ona żadnej nieszczelności, ponieważ w samochodzie pracuje ona z dużą większą temperaturą. Wzrost temperatury powoduje odkształcenie wadliwego aluminiowego rdzenia chłodniczki i przenikanie oleju do układu chłodzenia. Jak wiadomo ciśnienie oleju w układzie smarowania jest większe niż ciśnienie cieczy chłodzącej i stąd olej w płynie chłodniczym a nie odwrotnie. Niestety po wymianie chłodniczki czeka Cię jeszcze płukanie całego układu chłodzenia (obowiązkowe).
Pozdrawiam.
megane1970 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-06-2008, 08:44   #14
281
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 16-06-2008
Postów: 3
Domyślnie Re: Olej w układzie chłodzenia. Focus 1,8 TDDI

Witam!
Mam ten sam problem z chłodniczką,mimo iż mam forda fieste z silnikiem focusa 1.8 tddi rocznik 2000.
Teraz właśnie jestem po wymianie tej części i niby ok,ale w układzie chłodzącym jest tyle oleju że już parę razy płukałem układ i nadal wyrzuca mi przez zbiorniczek wyrównawczy ten cały syf.
Ile razy trzeba to powtarzać,czy lepiej wymontować wszystkie węże i chłodnice i dobrze przemyć?
Może znacie jakiś inny sposób?Ja wlewam ludwika.Dodam tylko tyle iż prawie cały olej mi zmienił układ.
Pozdrawiam.
281 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Narzędzia wątku

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy Kraków
Regeneracja turbosprężarek
Obsługa techniczna: Wilu

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.