Forum Ford Club Polska


Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku
Stary 04-11-2012, 20:51   #1
fryzstyle
ford::amateur
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-11-2012
Skąd: Łódź
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 6
Domyślnie maglownica, przekładnia kierownicza

Witam wszystkich,

Mam dosyć duzy problem z maglownicą...
w ciągu ostatniego miesiąca regenerowałem maglownicę gdyż wyleciał mi cały płyn od wspomagania, i dzisiaj niestety historia sie powtórzyła... czerwona plama pod samochdem i brak wspomagania.
Czy może być ta usterka spowodowana niewłaściwym działaniem pompy wspomagania ( czy pompa może dawac za duże ciśnienie na cały układ i rozsadza uszczelniacze itp) czy też jest to spowodowane niewłaściwym zregenerowaniem maglownicy?
Z góry dziękuję za pomoc.

fryzstyle jest offline  
Stary 04-11-2012, 20:53   #2
salom
Ford Member
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 17-01-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus USA 2.0 kat , benz + LPG automat
Silnik: CVH Split Port 2000 cm3
Rocznik: 2002
Postów: 2,514
Domyślnie Odp: maglownica, przekładnia kierownicza

Dokładnie ustal skąd wyciek, z przewodu czy złącza, czy z samej maglownicy.
Jeżeli regenerował warsztat, to napewno dobrze zrobione,nie opłaci im się olewać robotę, bo muszą póżniej poprawiać.

Ostatnio edytowane przez salom ; 04-11-2012 o 20:55
salom jest offline  
Stary 04-11-2012, 20:56   #3
fryzstyle
ford::amateur
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-11-2012
Skąd: Łódź
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 6
Domyślnie Odp: maglownica, przekładnia kierownicza

wyciek jest z maglownicy, na pewno...
fryzstyle jest offline  
Stary 04-11-2012, 21:05   #4
RS AUTO-RAF
ford::advanced
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 07-10-2012
Skąd: Wołomin i okolice
Model: Accord
Silnik: 1,8 Pb+LPG
Rocznik: 2000
Postów: 490
Domyślnie Odp: maglownica, przekładnia kierownicza

no to kolego do warsztatu który regenerował tą maglownice i niech robią jeszcze raz. chyba dali ci jakąś gwarancję?
RS AUTO-RAF jest offline  
Stary 04-11-2012, 21:33   #5
fryzstyle
ford::amateur
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-11-2012
Skąd: Łódź
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 6
Domyślnie Odp: maglownica, przekładnia kierownicza

tak gwarancja jest na 12 miesięcy tylko zastanawiam się czy mogła tą usterkę spowodować pompa dając za duże ciśnienie
fryzstyle jest offline  
Stary 04-11-2012, 21:56   #6
przemtol
ford::amateur
 
Avatar przemtol
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 11-12-2007
Skąd: Żory
Model: Mondeo
Silnik: 3.0V6 ST220
Rocznik: 2002
Postów: 6
Domyślnie Re: maglownica, przekładnia kierownicza

Jeśli zakład regenerował ci magiel i go montował do samochodu to powinni posprawdzać przyczyny powstania wycieku zanim zaczeli coś regenerować. Natomiast jeśli montaż odbył się poza ich serwisem mogą stwarzać problemy, wszystko powinno być opisane w karcie gwarancyjnej o ile taką dostałeś.
przemtol jest offline  
Stary 05-11-2012, 17:21   #7
salom
Ford Member
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 17-01-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus USA 2.0 kat , benz + LPG automat
Silnik: CVH Split Port 2000 cm3
Rocznik: 2002
Postów: 2,514
Domyślnie Odp: maglownica, przekładnia kierownicza

Pompa serwowspomagania kierownicy, jest tak skonstruowana że nie ma możliwości dać za dużego ciśnienia. W miarę upływu lat eksploatacji daje tylko coraz mniejsze cisnienie oleju.
salom jest offline  
Stary 05-11-2012, 20:33   #8
fryzstyle
ford::amateur
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 04-11-2012
Skąd: Łódź
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 6
Domyślnie Odp: maglownica, przekładnia kierownicza

dziękuję wszystkim za pomoc
fryzstyle jest offline  
Zamknięty Temat


Narzędzia wątku

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy Kraków
Regeneracja turbosprężarek
Obsługa techniczna: Wilu

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.