Forum Ford Club Polska


Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stary 22-06-2011, 08:13   #1
berek1903
ford::average
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 22-03-2011
Skąd: Rzeszów
Model: Mondeo mk1
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1993
Postów: 144
Domyślnie

Witam szukałem a nieznalazłemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. temat dotyczy silnika 2.0 TDDI 115KM interesuje mnie jak podłączyc przewody podcisnienia od strony czujników cisnienia znajdujacych sie przy skrzyni biegów do gruszki turbiny ,egr, i podcisnienia serwa jakby ktos mógł zrobic foty opisac co z czego i do czego byłbym wdzieczny moze wkoncu by był problem zrozwiazany Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jesli chodzi o czujniki przy skrzyni to tak one wygladają Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

acha uprzedze pytanie a po co ci to Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. poprostu stare przewody plastikowe mi popękały i jak je zdemontowałem to niepopatrzyłem dokładnie z którego miejsca od czujnika idzie na dane elementy wymienione powyzejGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

pomoze ktos?? SILNIK 2.0 TDDI wystarczy zerknąc pod maske i opisac po to mamy te zajebiste forum zeby sobie pomagacGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Ostatnio edytowane przez Marek ; 23-06-2011 o 06:53 Powód: Regulamin pkt.20!!!
berek1903 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-06-2011, 01:24   #2
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo SW
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 3,771
Domyślnie Odp: podłączenie przewodów podcisnienia

właśnie nie wystarczy zerknąć bo przewody idą we wspólnym oplocie i nie wiadomo dokładnie, który idzie do którego "odbiornika"
__________________
Mondeo 2.0 tdci kombi 130+ KM, pakiet ST, ham. ff2 st225, eibach pro -30
http://images45.fotosik.pl/1017/7816b88c36522005.jpg
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-06-2011, 11:45   #3
Max*
ford::average
 
Avatar Max*
 
Zarejestrowany: 11-02-2011
Skąd: Sandomierz
Model: Mondeo III
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 199
Domyślnie Odp: podłączenie przewodów podcisnienia

Kolego sprawdze u siebie to napisze chyba ze ktos mnie uprzedzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Max* jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-06-2011, 12:08   #4
berek1903
ford::average
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 22-03-2011
Skąd: Rzeszów
Model: Mondeo mk1
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1993
Postów: 144
Domyślnie Odp: podłączenie przewodów podcisnienia

superek bede czekałGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
berek1903 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-06-2011, 19:49   #5
Max*
ford::average
 
Avatar Max*
 
Zarejestrowany: 11-02-2011
Skąd: Sandomierz
Model: Mondeo III
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 199
Domyślnie Odp: podłączenie przewodów podcisnienia

Wiec u mnie jest tak 1 przewod od prawej to serwo 2 to turbina a 3 ten nizej to EGR 4 ten groby idzie do filtra.
Max* jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-06-2011, 09:32   #6
berek1903
ford::average
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 22-03-2011
Skąd: Rzeszów
Model: Mondeo mk1
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1993
Postów: 144
Domyślnie

o tych miejscach wiem ze tam ma isc przewód tylko z tamtad trzeba isc po przewodach i który do jakiego miejsca jest przy czujnikach wtykniety czyli po prostu gdzie sie zaczyna(w którym czujniku i po ktorej stronie) i gdzie sie konczy czyli albo gruszka,egr ,lub servo

Cytat:
Napisał jendrekmak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
właśnie nie wystarczy zerknąć bo przewody idą we wspólnym oplocie i nie wiadomo dokładnie, który idzie do którego "odbiornika"

wiesz wystarczy jak przykładowo pociagniesz za przewód od gruszki turbiny to przy czujnikach bedzie widac który to jest i gdzie wchodzi ten przewod i tak po kolei z serva i egr)Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. bede wdzieczny jak ktos mi opisze bo jak narazie niemam nikogo z takim autem zeby sobie odpatrzec

Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 11-07-2012 o 22:20
berek1903 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-06-2011, 15:09   #7
Max*
ford::average
 
Avatar Max*
 
Zarejestrowany: 11-02-2011
Skąd: Sandomierz
Model: Mondeo III
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 199
Domyślnie Odp: podłączenie przewodów podcisnienia

No to ci kolego napisalem tylko sie pomylilem nie od prawej tylko pierwszy od lewej to serwo i dalej tak jak ci pisalem. Te elektrozaworki powinny miec jeszcze takie przedluzenie i wyjscia sa ustawione rzędowo. Sprawdzalem tak jak mowisz.
Max* jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-06-2011, 16:14   #8
Max*
ford::average
 
Avatar Max*
 
Zarejestrowany: 11-02-2011
Skąd: Sandomierz
Model: Mondeo III
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 199
Domyślnie Odp: podłączenie przewodów podcisnienia

Cytat:
Napisał Max* Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No to ci kolego napisalem tylko sie pomylilem nie od prawej tylko pierwszy od lewej to serwo i dalej tak jak ci pisalem. Te elektrozaworki powinny miec jeszcze takie przedluzenie i wyjscia sa ustawione rzędowo. Sprawdzalem tak jak mowisz.
Tu masz tylko ze to jest TDCI ale w TDDI jest podobnie tylko ze jest inaczej ułożony nie poziomo tylko pionowo i nizej pod akumulatorem [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Max* jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-06-2011, 12:28   #9
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo SW
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 3,771
Domyślnie Odp: podłączenie przewodów podcisnienia

niżej chyba byłe we wszystkich silnikach przed zmianą kolektora dolotowego
__________________
Mondeo 2.0 tdci kombi 130+ KM, pakiet ST, ham. ff2 st225, eibach pro -30
http://images45.fotosik.pl/1017/7816b88c36522005.jpg
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-06-2011, 18:06   #10
berek1903
ford::average
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 22-03-2011
Skąd: Rzeszów
Model: Mondeo mk1
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 1993
Postów: 144
Domyślnie

witam znowu mam problem dzisiaj pobawiłem sie z kablami i zrobiłem czujnik cisnienia wkoncu jest na nich prad ,przewody podcisnieniowe powymieniałem załozyłem wedłóg kolejnosci którą napisał MAX* odpaliłem auto ojciec gazował i patrzyłem na dzwigienke turbiny ,wkoncu zaczeła sie rusac wiec zamknołem maske no i długa wyjechałem z bramy dodałem gazu iiii wcisneło mnie w fotel ale zaraz wystrzał,wróciłem do domu zobaczyłem ze opaska póściła i przewód wypioł sie przy IC wiec załozyłem na nowej opasce i problem dzwigienka sie nierusza i niema syczenia przy dodawaniu gazu (patrzyłem na przewody gumowe wygladają ze niema pekniec macie jakies sugestie???

acha bo zapomniałem dodac przewody zastepcze od podcisnienia zrobilem z rurek miedzianych kupiłem na stacji gdzie zakładaja LPG oczywiscie wszystko ładnie pasuje na konce nazunieta jest bardzo ciasno rureczka gumowa zero jakich kolwiek przedmuchow bo w jedna strone dmuchałem a z drugiej zatykałem palcem i ciiiszaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. rurka ktora kupiłem ma srednice fi8

Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 11-07-2012 o 22:21
berek1903 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Narzędzia wątku

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy Kraków
Regeneracja turbosprężarek
Obsługa techniczna: Wilu

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.