Forum Ford Club Polska


Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stary 18-01-2009, 17:49   #1
blacha.de
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 02-06-2008
Skąd: Leicester
Postów: 8
Domyślnie [MK1]Galaxy 1.9 tdi nie odpala

Witam szanownych forumowiczów! Mój sprzęt 1.9tdi "97 umarł tak z dnia na dzień. Może więc od początku, dwa dni temu z rana próbując odpalić udało mi się to po jakichś 10 minutach kręcenia. Kiedy to tak go molestowałem z rury walił siwy dym którego było masę. Jak już załapał wszystko było okay, silniczek równiutko pracował i się jechało. Jedyna różnica to taka że po hamowaniu silnikiem czasami się zawieszał na obrotach około 2500 i znowu dymił.Jak mu odpuściłem gaz to wszystko wracało do normy.
Dnia następnego rano umarł całkiem. Wymieniłem filtr paliwa , odpowietrzyłem układ i hurra wskrzeszony ale nie na długo. Znajomy stwierdził że może to być elektro zawór na pompie ale nie jestem pewien że to jest przyczyną. Być może odpalił bo miał odpięty akumulator i skasowały sie jakieś błędy w komputerze. Zachowuje się tak jakby immobilizer nie dał mu zapalić tylko skąd ten dym ? Dodam że odpalił być może dlatego że nie zapiąłem spowrotem wtyczki która znajduje sie obok tego elrktrozaworu na górze pompy a kiedy ją podłączyłem na zapalonym silniku to umarł ponownie. Po ponownym odpięciu znowu zapalił. Nie wiem ile jeszcze żyć mu zostało więc proszę o radę. Czy na komputerze wykaże taką usterkę jak elektrozawór ? Czy to jest przyczyna ? Może już ktoś miał taki problem ?
p.s świece żarowe wymieniane około 6 tygodni temu, olej świeży,turbina do zrobienia ale chyba to nie ma wpływu na rozruch.

Dalszy opis nierównej walki:

Więc tak, po wnikliwych obserwacjach doszedłem do wniosku że ma to na 100% coś wspólnego z tą wtyczką przy pompie. Doprowadza ona napięcie do elektrozaworu lecz nie do tego o którym pisałem wcześniej ( ten jest sprawny) lecz do drugiego który znajduje się u dołu pompy po prawej stronie pod przewodami od wtrysków. Może ktoś wie za co on odpowiada? Po podpięciu na krótko elektrozawór działa oraz w przewodach z wtyczki też jest zasilanie. Tylko dlaczego auto pali bez problemu jak jest on rozłączony a kiedy się go podepnie nie chce palić ? Kiedy się go podepnie na odpalonym silniku to słychać dziwny szum z pompy jakby u dołu.

blacha.de jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Narzędzia wątku

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy Kraków
Regeneracja turbosprężarek
Obsługa techniczna: Wilu

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.