|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-03-2012, 20:00 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-04-2008
Skąd: Bełchatów
Model: transit
Silnik: 2,5D
Rocznik: 2000
Postów: 41
|
Stacyjka wymiana
Zacinał mi się kluczyk w stacyjce a nieraz nie mogłem nawet go przekręcić.
Drzwi otwierały mi się tylko od strony pasażera z kluczyka a mój osiołek nie ma centralnego. Zakupiłem więc na Allegro komplet wkładek zamków,korka wlewu paliwa i stacyjki. Z drzwiami poszło mi jak po maśle lecz nie mam pojęcia jak wymontować wkładkę stacyjki a nawet całą stacyjkę z kolumny kierownicy. Proszę o pomoc i pozdrawiam jm90 |
24-03-2012, 20:31 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-07-2011
Skąd: Limassol/CYPR
Model: Ford Transit/CUSTOM
Silnik: 2.5D/2.2
Rocznik: 1995/2015
Postów: 432
|
Odp: Stacyjka wymiana
zrobilem to samo z zamkami w drzwiach, stacyjki nie zmienialem jeszcze bo nie mam Mastera zeby przeprogramowac klucz z IMMO.
Mam przy okazji pytanie- jak poradziles sobie z ta plastikowa obudowa(pudelkiem) dookola zamkow w przednich drzwiach? Pytam, bo tylu kawalkow miesa jakie lecialy to dawno nikomu nie poslalem. Byc moze jest jakis sposob na wyjecie zamka razem z tym ale ja niestety musialem obydwa porozcinac na kawalki bo kompletnie nie moglem dobrac sie do wodzikow zeby wyjac zamki. |
24-03-2012, 21:15 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-04-2008
Skąd: Bełchatów
Model: transit
Silnik: 2,5D
Rocznik: 2000
Postów: 41
|
Odp: Stacyjka wymiana
Pudełek plastikowych chroniące zamki nie ruszałem.tylko musiałem odkręcić prowadnice od szyby i wiertarką rozwiercić nity którymi była prowadnica przymocowana do pudełka, po wyjęciu prowadnicy miałem dojście do wkładki i wodzików.
|
24-03-2012, 21:27 | #4 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Stacyjka wymiana
Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Moim zdaniem w takim przypadku jak twój, wystarczyło zrobić kopię kluczyka. Kluczyki nie są kopiowane mechanicznie 1:1, ale odtwarzany jest układ nacięć. Powstaje nowy kluczyk taki jak fabrycznie nowy. To kluczyki się zużywają, a nie zamki (najczęściej...).
__________________
Zgredzik |
|
24-03-2012, 21:46 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-04-2008
Skąd: Bełchatów
Model: transit
Silnik: 2,5D
Rocznik: 2000
Postów: 41
|
Odp: Stacyjka wymiana
Dzięki za link lecz jak pisałem wcześniej mogłem otworzyć tylko jedne drzwi.
A jak zdjąć całą obudowę z kolumny kierownicy? Ostatnio edytowane przez jm90 ; 24-03-2012 o 21:50 |
24-03-2012, 21:58 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-07-2011
Skąd: Otwock
Model: był Transit Euroline sprzedany 14.07.2012
Silnik: 2,5D
Rocznik: 1993
Postów: 94
|
Odp: Stacyjka wymiana
odkręcasz od spodu i wszystko pięknie schodzi
|
24-03-2012, 22:00 | #7 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Stacyjka wymiana
Cytat:
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 24-03-2012 o 22:03 |
|
24-03-2012, 22:05 | #8 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-07-2011
Skąd: Otwock
Model: był Transit Euroline sprzedany 14.07.2012
Silnik: 2,5D
Rocznik: 1993
Postów: 94
|
Odp: Stacyjka wymiana
racja, jeszcze jedna śrubka od góry
|
24-03-2012, 22:07 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-04-2008
Skąd: Bełchatów
Model: transit
Silnik: 2,5D
Rocznik: 2000
Postów: 41
|
Odp: Stacyjka wymiana
Moja nie składa się z dwóch części.
Jest jedna całość i powinna zesunąć się z kolumny kierownicy. Tylko nie mogę znaleźć żadnej śruby. Przełączniki odkręciłem i nie widzę żadnego mocowania do kolumny. |
24-03-2012, 22:21 | #10 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Stacyjka wymiana
Hm... Powinien być jeden wkręt tuż za przyciskiem świateł awaryjnych - potrzebny króciutki śrubokręt, i dwa wkręty od spodu. Obudowa składa się z dwóch połówek połączonych po bokach na jak gdyby zatrzaski - może dlatego wydaje się jednolita.
Cytat:
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 24-03-2012 o 22:36 |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|