|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-03-2020, 18:32 | #1 |
ford::average
Imię: Artur
Zarejestrowany: 22-02-2013
Skąd: Wlkp
Model: Fiesta mk6 / Mondeo mk3
Silnik: 1,4 TDCI / 2,0 Pb + LPG
Rocznik: 2002 / 2006
Postów: 139
|
Dobór przepustnicy 2,0 Duratec
Witam, mam pytanie czy kupując przepustnice do silnika 2,0 Duratec musza zwracać uwagę na jakieś numery czy wystarczy, ze jest to przepustnica do 1,8 lub 2,0 Duratec? Wyglądają praktycznie wszystkie tak samo. O czym ewentualnie mówi oznaczenie Shift? Podaje w razie co numer VIN WF0WXXGBBW6J15121
|
01-03-2020, 19:34 | #2 |
ford::average
Imię: Artur
Zarejestrowany: 22-02-2013
Skąd: Wlkp
Model: Fiesta mk6 / Mondeo mk3
Silnik: 1,4 TDCI / 2,0 Pb + LPG
Rocznik: 2002 / 2006
Postów: 139
|
Odp: Dobór przepustnicy 2,0 Duratec
Moja przepustnica ma oznaczenie 1S7H-9E626-HE Shift 2.Niestety z końcówka HE nie znalazłem kompletnie żadnej. Znalazłem natomiast przepustnice z 2007 roku z oznaczeniem 1S7G-9E626-JG Shift 2. Czy będzie pasowała do mojego auta?
|
01-03-2020, 22:13 | #3 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
Odp: Dobór przepustnicy 2,0 Duratec
__________________
668855686 |
02-03-2020, 01:45 | #4 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: Dobór przepustnicy 2,0 Duratec
a po co chcesz ja wymieniac?
pasować bedzie z kazdego 2.0
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
02-03-2020, 05:20 | #5 | |
ford::average
Imię: Artur
Zarejestrowany: 22-02-2013
Skąd: Wlkp
Model: Fiesta mk6 / Mondeo mk3
Silnik: 1,4 TDCI / 2,0 Pb + LPG
Rocznik: 2002 / 2006
Postów: 139
|
Odp: Dobór przepustnicy 2,0 Duratec
Cytat:
Ostatnio edytowane przez archi4lo ; 02-03-2020 o 07:23 |
|
02-03-2020, 09:32 | #6 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: Dobór przepustnicy 2,0 Duratec
odmę sprawdź
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
02-03-2020, 10:19 | #7 | |
ford::average
Imię: Artur
Zarejestrowany: 22-02-2013
Skąd: Wlkp
Model: Fiesta mk6 / Mondeo mk3
Silnik: 1,4 TDCI / 2,0 Pb + LPG
Rocznik: 2002 / 2006
Postów: 139
|
Odp: Dobór przepustnicy 2,0 Duratec
Cytat:
|
|
02-03-2020, 19:08 | #8 |
ford::average
Imię: Artur
Zarejestrowany: 22-02-2013
Skąd: Wlkp
Model: Fiesta mk6 / Mondeo mk3
Silnik: 1,4 TDCI / 2,0 Pb + LPG
Rocznik: 2002 / 2006
Postów: 139
|
Odp: Dobór przepustnicy 2,0 Duratec
Panowie ja już zgłupiałem... na luzie auto trzymało obroty w okolicy 800-1000 obrotów- w zależności od humoru. Odłączyłem wtyczkę od krokowca i obroty spadły na około 750-780. Hmm... mówię dodam gazu i ku mojemu zdziwieniu wskazówka żwawo podskoczyła i płynnie opadła, bez żadnego zawieszania się obrotów itd. Ok to mówię przejadę się i auto jedzie ok... jadę wrzucam na luz i obroty spadają płynnie. Żadnych przygazowek czy zawieszania się obrotów. Oczywiście zapalił się check ale to pewnie ze względu na odpieta kostkę od krokowca. Gdy ja spowrotem podpiąłem to od nowa problemy, samoczynne przygazowki, zawieszanie obrotów. Na wpietej kostce podczas toczenia auto trzyma około 1200 obrotów a w momencie całkowitego zatrzymania podbija na moment na około 1500. Ktoś cos z tego rozumie...? Bo ja nic. Myślałem, ze po odpięciu wtyczki będzie jeszcze gorzej a tu auto pracuje tak jak powinno
Edit: po włączeniu klimatyzacji obroty pikują mocniej w dół i czuć, ze auto ma ciężko. Czyli ewidentnie brakuje mu krokowca ale jednak brak jest zawieszania się obrotów Ostatnio edytowane przez archi4lo ; 02-03-2020 o 19:18 |
02-03-2020, 21:42 | #9 |
FCP member
Imię: Karol
Zarejestrowany: 19-05-2009
Skąd: Warszawa
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 2,019
|
Odp: Dobór przepustnicy 2,0 Duratec
W mk3 krokowiec to nic innego jak rodzaj zaworu bocznikowego. Albo ten zaworek przycina się, albo jest luz na przekładni. Może spróbuj dobrze umyć sama obudowę zaworka bocznikowego. Jak dobrze pamiętam to polecam poszukać przepustnicy od 2.3 Duratec ona ma większą srednice i chyba pasuje PnP.
__________________
Były: Ford Escort 1.3 1993 r., Mondeo MK3 kombi 1.8 duratec 2003 r. vel Czarnuch, Focus MK2 1.6 2009 r. najlepszy kompan na kręte drogi. |
02-03-2020, 22:42 | #10 | |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: Dobór przepustnicy 2,0 Duratec
Cytat:
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|