![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-11-2010
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 22
|
![]()
Wczoraj wieczorem odpalilem auto i po przejechaniu doslownie paru metrow zapalila sie kontrolka "usterka ukl. silnika". zgasielm auto i odpalilem ponownie- znowu po paru metrach sie zapalila. Samochod jednak jechal zupelnie normlanie. Nic podejrzanego nie bylo. PO 2km zjehcalem na bok, zgasilem,odpalilem ponownie i dojechalem do domu bez komunikatu o o usterce. Dzis rano tez wsyztsko dobrze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-11-2010
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 22
|
![]()
Ludzie powiecie mi wkoncu co robic? Czy naprawiac ta turbine cyz jakos ja przebadac mozna (komputerem) albo cos.... 15k temu byl wymieniany olej i wiem, ze powiniennem go juz wymienic ale wiem, ze jak wymienie turbine to znowu trzeba wymieniac caly olej.
P.S. Jaki olej najlepiej kupic? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-11-2010
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 22
|
![]()
Czesto zapala mi sie lampka "Usterka ukladu silnika" Smochod jednak jezdzi normlanie podczas tego. Gasnie dopiero po dluzszym postoju.
Jak jezdzi normlanie to mozna tak smigac czy trzeba pojechac na diagnoze? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 09-09-2008
Skąd: mazowieckie
Model: C-MAX
Silnik: 16 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 922
|
![]()
Turbiny nie zdjagnozujesz IDS-em chyba, że ewidentnie przeładowuje, ale wtedy łapałbyś tryb awaryjny czyli nagłe zwolnienie pojazdu. Na mój gust to coś jest związane z układem EGR-przepływomierz. Może EGR się zablokował w położeniu nie całkiem zamkniętym. Ale czytając twoje męki to ja bym tak jeździł i albo się poprawi, albo bardziej zepsuje[czytaj łatwiej do diagnozy]. Po naprawie należałoby sprzedać auto i zakupić benzynowy zwłaszcza w dzisiejszych warunkach. Ja całkiem absolutnie sprawnego C-MAXa też coraz bardziej przemyśliwują opylić tylko że teraz może to okazać się trudne[bieda społeczna].
__________________
SMUTNYINDYK C-MAX 1,6TDCI. Pozdrowienia Ostatnio edytowane przez SMUTNYINDYK ; 16-11-2011 o 22:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-11-2010
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 22
|
![]()
Problem zostal rozwiazany. Opisze, bo moze komus sie przyda.
Na komputerze nei wykrywalo bledu, jedynie miedzy zegarami sie zapalal. Okazalo sie, ze jest ot zwiazane z usunieciem DPFa. Zapomnieli odlaczyc jakiegos urzadzenia po usunieciu i stad ten blad. Nie wiem co to za urzadzenie, ale wiem gdzie sie znajduje. Trzeba bylo podniesc tylne siedzenie za pasarzerem (poduszke, na ktorej sie siedzi) i tam odlaczyc kabel od jakiegos urzadzenia (jest tylko jedno i na wierzchu). Usterka silnika od razu zniknela. Samochod tez juz wogole nie dymi. CO to za urzadzenie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 30-05-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: Focus MK2
Silnik: 1,6 TDCi 109KM
Rocznik: 2005
Postów: 165
|
![]()
Z tego co piszesz - to odłączyli "dozownik, pompę " płynu ELOES - potrzebny do regeneracji filtra DPF.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 14-11-2010
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 22
|
![]()
To bylo cos prostokatnego podobnego do zasilacza od laptopa. Mowili "odlaczyc powietrze" chyba;] Mozna z tym tak odlaczonym jezdzic bezkarnie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|