|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-02-2017, 19:36 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 15-11-2016
Model: Galaxy
Silnik: 2,3
Rocznik: 2000
Postów: 3
|
Intrpretacja logów dynamicznych
Witam kupiłem Forga galaxy 2002 r. z 1.9tdi 115KM powymieniałem oleje filtry rozrząd itp itd wszystko oki ale jade do roboty pewnego razu a tu zamułka, brak mocy przy aucie (tryb awaryjny)- postój odpał od nowa i auto idzie ale pózniej znów to samo i coraz częściej tryb awaryjny i temp. cieczy szybko bardzo rośnie a ten typ ma to do siebie że długo sie nagrzewa wiec zdziewienie że tak szybno jest 90 stopni po chwili, no to podpinka pod kompa a tu błąd 17965 - ciśnienie doładowania przekroczona granica regulacji więc czytanie w necie co jest więc powody zawór N75, oki wyjęty wyczyszczony śmiga jak nowy ale dalej to samo "tryb awaryjny" więc przegląd gruszki odpał auta sztange gruszki po odpaleniu auta zasysa na max (ręcznie sztanga chodzi dość ciężko) i nie wiem co dalej robić czy to wina samej turbiny bo jakiejś nieszczelności nie zauważyłem podpowiedzcie co robić gdzie szukać dalej a może to zawór EGR bo jest od niego sporo oleju na tylnej części silnika. dzięki wam musze posprawdzać wszytko pod gruszke podpinałem wężyk ze strzykawką i próbowałem też zassysać ustami ale sztakga chodzi tak ok 1 cm więcej nie mogłem uciągnąć, z płynem chłodzacym nic sie nie dzieje, przypomniało mi sie że słychać u mnie taki sam dźwiek jak tu na filmiku
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] dziś dopaliłem auto chodziło a wolnych obrotach z 10 min ale jak dawałem mu po garach to nie chciało dojćś nawet do 4,5 tyś ale jak sie rozgrzało to ponad 5 tys osiagało spokojnie więc jazda obwodnica ma max na każdym biegi i nic żadnego muła nie dostal zero trybu awaryjnego ale zrobiłem logi i prosze o opinie [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Proszę o inrerpretacje logów |
08-02-2017, 19:35 | #2 |
ford::professional
Imię: Ja
Zarejestrowany: 27-12-2007
Skąd: Polska
Model: Galaxy Mk2 Trend, Mk3 Titanium
Silnik: 1,9 TDI, 2,0 TDCi
Rocznik: 2001, 2009
Postów: 1,192
|
Odp: Intrpretacja logów dynamicznych
Kolego, Twój post to jeden bełkot. Albo zaczniesz stosować zasady języka polskiego albo temat zamkniemy.
|
08-02-2017, 20:05 | #3 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 15-11-2016
Model: Galaxy
Silnik: 2,3
Rocznik: 2000
Postów: 3
|
Odp: Intrpretacja logów dynamicznych
Cytat:
A może lepiej tak, kryskj???: Nie wiem, gdzie widzisz bełkot ale przedstawiłem problem jasno. Tytuł tematu mówi sam za siebie, że proszę o zinterpretowanie logów. Ostatnio edytowane przez bartixr ; 09-02-2017 o 11:46 |
|
09-02-2017, 21:36 | #4 |
ford::professional
Imię: Ja
Zarejestrowany: 27-12-2007
Skąd: Polska
Model: Galaxy Mk2 Trend, Mk3 Titanium
Silnik: 1,9 TDI, 2,0 TDCi
Rocznik: 2001, 2009
Postów: 1,192
|
Odp: Intrpretacja logów dynamicznych
Od razu poznać rękę eksperta.
I w dalszym ciągu, mimo że jest to forum motoryzacyjne, polecam poznawać tajniki języka polskiego. Pozdro Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |