|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-05-2012, 19:14 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-09-2008
Skąd: Borne Sulinowo / Szczecin
Model: Alhambra
Silnik: 1,9 TDI AUY
Rocznik: 2000
Postów: 119
|
Pokrywa zaworów - zerwany gwint
Witam. Problem dotyczy Alhambry z profilu. Dzisiaj okazało się, że uciekający olej jest skutkiem niedokręconej pokrywy zaworów. Przy dokręcaniu 4 lub 5 śrub zaczęły się kręcić bez końca.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby takie, które nie wymagałoby gwintowania, a co za tym idzie zdejmowania głowicy. Czy [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] zestaw naprawczy wystarczyłby do tego? Może ktoś już używał tego specyfiku i może się wypowiedzieć na jego temat? |
03-05-2012, 19:57 | #2 |
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Odp: Pokrywa zaworów - zerwany gwint
Nie ma tam za dużego ciśnienia myślę że sprężynki powinny zdać egzamin skoro trzymają świece to dekiel tym bardziej. W zeszłym roku jak robiliśmy głowice w cytrynie kolegi okazało się że głowica była na sprężynie.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Sprężynki widziałem na alle....... wszystkie rozmiary.Ewentualnie następna opcja kleje epoksydowe i gwintowanie nawet poksipol i lekko podeschnięty i wkręcenie śrub już da efekt. tylko ciężko to potem zdjąć i trzeba grzać śruby a tu dekiel plastik.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak znajde gdzieś to podeśle linka, wszystko zrobisz bez zdejmowania głowicy. prosze sporo sprężynek do wyboru
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez taxidriver ; 03-05-2012 o 20:15 |