|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-02-2012, 07:57 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 10-02-2012
Skąd: Ciechanów
Model: Ford Escort
Silnik: 1,8td
Rocznik: 1995
Postów: 3
|
Skacze na obrotach i gaśnie podczas jazdy.
witam;] to ja może przejdę do samego początku moich "przygód" z tym samochodem. Jakoś we Wrześniu oddałem go do mechanika który miał wymienić rozrząd.. ten jakże inteligentny człowiek naciągnął mnie przy okazji na naprawe pompy.. Dziwnie tanio bo 500zł a w serwisie ponad 1000 i od tamtej pory się zaczeło... Gdy go przyprowadziłem od niego chodził dobrze.. ale potem dziwnie skakał na obrotach, gasł... oddałem mu ponownie, jak przyprowadziłem to już była totalna masakra.. kałuża oleju pod samochodem, coś stukało w silniku.. oddałem do normalniejszego mechanika który się za głowe złapał.. za złożenie go do kupy, wymiane uszczelek, planowanie głowicy itp wziął 1100zł (za które zapłacił poprzedni mechanik) stwierdził że rozrząd był przestawiony... rozradowany myślałem że to koniec ale nie.. objawy ze skokami obrotów powróciły i tak byłem już u kilku specjalistów.. po powrocie od każdego było dobrze ale kilka dni, tygodni.. mam już tego serdecznie dosyć.. Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak: obroty skaczą na luzie od 900, do tak 1200 obrotów po czym pojade kawałek i jest normalnie ostatnio zaczął też gasnąć... jechałem około 100km/h i nagle zgasł.. jakby mu ktoś dopływ paliwa odciał.. może ktoś poradzić co to może być?? albo polecić dobrego mechanika w okolicach Ciechanowa..
Mam nadzieje że w miare dokładnie wyjaśniłem;] samochód to Escort 1995r silnik 1,8TD Ostatnio edytowane przez LuksonJLB ; 11-02-2012 o 10:18 |
10-02-2012, 14:53 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-12-2008
Skąd: Brzeg/OP
Model: Ford Ka ru8
Silnik: 1,2 benzyna
Rocznik: 2013
Postów: 149
|
Odp: Escort 1995r 18,TD
Może wiązka elektryczna jest uszkodzona ,i kiedy się rozgrzeje to zaczyna przerywać .
Ja miałem podobny przypadek w Roverze 620 Di. Jeden z 7( zasilający +) przewodów przy pompie wtryskowej był pęknięty ,chociaż izolacja byla cała . Sprawdziłem po kolei układ dolotowy powietrza,paliwa czy nie łapie powietrza,wymieniłem wężyki przelewowe,ale objawy nadal były. Więc wyczytałem ,żeby sprawdzić wiązki elektryczne .Na odpalonym silniku zacząłem pociągać kolejno za przewody i auto zgasło.Obciąłem i połączyłem na nowo i problem miną . |
10-02-2012, 20:23 | #3 |
ford::expert
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,635
|
Odp: Escort 1995r 18,TD
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody. Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie ! Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim. KU PRZESTRODZE ! http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!! |