|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-12-2007, 17:21 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-08-2006
Skąd: Koszalin
Postów: 152
|
Chyba padla uszczelka pod glowica...
A wiec tak, mialem porzadna dziure w chlodnicy. poniewaz zycie tak sie toczy, ze nie mialem czasu wymienic, to pare dni jezdzilem dolewajac wody po prostu (dziurka byla u gory chlodnicy w plastiku). musialem tak jezdzic ponad tydzien. Czasami woda praktycznie wyparowywala i zostawalo jej 1/3. Dzisiaj dokupilem nowa chlodnice, zalozylem, teraz slicznie daje cisnienie w ukladzie chlodzenie, ale... No wlasnie. Kiedys dymil, ale niewiele. Teraz jak robi sie cisnienie, to dymi jak lokomotywa, tak mi sie zdaje, ze na bialo, dokladnie nie przygladalem sie, bo juz ciemno bylo, ale jak z parowozu prawie idzie z rury. No i wydaje mi sie, ze nie chodzi tak rowno, jak wczesniej... Wydaje mi sie, ze plyn znika rowniez, i to dosc mocno, chyba ze dopiero sie odpowietrzyl. I teraz moje pytanie.
Czy to mozliwe, ze uszczelka padla? Jesli tak, to jaki koszt. I jak sprawdzic, ze to na pewno uszczelka. Jesli nie, to co to moze byc?
__________________
"ZUS z pewnością jest instytucją przestępczą, lecz nie można nazwać jej zorganizowaną." |
14-12-2007, 22:34 | #2 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
A jestes pewien ze go nie przegrzales bo czasem z przegrzania tak kopci lub mulowaty jeeest albo wydmuchalo ci uszczelke wlasnie z zawysokiej temperatury jak jezdziles z resztką plynu w chlodnicy
|
15-12-2007, 09:01 | #3 | |
ford::average
Zarejestrowany: 14-08-2006
Skąd: Koszalin
Postów: 152
|
Cytat:
__________________
"ZUS z pewnością jest instytucją przestępczą, lecz nie można nazwać jej zorganizowaną." |
|
15-12-2007, 11:03 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 18-10-2007
Skąd: Śląsk
Postów: 470
|
Sądzę że jak nie będziesz miał płynu w chłodnicy lub będzie go mało to czujnik temperatury nie pójdzie na czerwone, ale tylko pod warunkiem że w czasie jazdy ci płynu braknie.
Jeśli byś ruszył bez płynu to wogóle wskazówka temperatury by nie podnosiła się. Nie chcę wprowadzać w błąd ale chyba tak jest. |
15-12-2007, 11:36 | #5 | |
ford::average
Zarejestrowany: 14-08-2006
Skąd: Koszalin
Postów: 152
|
Cytat:
__________________
"ZUS z pewnością jest instytucją przestępczą, lecz nie można nazwać jej zorganizowaną." |
|
15-12-2007, 16:34 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-07-2007
Skąd: Koszalin
Model: Mondeo mk3
Silnik: 1.8 16v
Rocznik: 2005
Postów: 144
|
W sumie mój też kopci na biało dość mocno, więc jeżeli płynu przestanie ubywać to nie uszczelka, z resztą wtedy wytwarzałoby się niezłe ciśnienie w ukł chłodzenia.
|
15-12-2007, 17:01 | #7 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
Cytat:
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
|
15-12-2007, 18:53 | #8 | ||
ford::average
Zarejestrowany: 14-08-2006
Skąd: Koszalin
Postów: 152
|
Cytat:
Dzisiaj w rozmowie ze znajomym powiedzial, ze takie objawy daje tez jak cos sie w glowicy uszkodzi. Ale jeszcze jedna wskazowka. Wczesniej mialem ciagle problemy z cisnieniem w ukladzie chlodzacym. A to na wezu obejma za slaba byla, a to sam plastik z termostatu przepuszczal, a to wlasnie dziurka w chlodnicy. wtedy tez dymil, ale lekko. Teraz wytwarza sie porzadne juz cisnienie bo uszczelnilem wszystko, i zaczal kopcic wlasnie na bialo jak lokomotywa. Po przejechaniu paru km jak odkrece korek zbiorniczka wyrownawczego, to az wydaje sie, ze prawie powinno rozszadzic zbiorniczek, takie cisnienie daje (ale to chyba prawidlowo). Plynu chyba na pewno ubywa. Jestem tego pewien. 2 dni temu byl stan, dzis dolalem 1 l, i w sumie tylko na dnie zbiorniczka plynu bylo po dolewce litra.
__________________
"ZUS z pewnością jest instytucją przestępczą, lecz nie można nazwać jej zorganizowaną." |
||
15-12-2007, 19:12 | #9 | ||
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
Cytat:
Cytat:
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
||
16-12-2007, 18:50 | #10 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-04-2006
Skąd: Gdańsk
Postów: 56
|
Witam,przyglądam sie temu wątkowi i muszę stwierdzić,ze mam podobny problem i nie wiem co z tym zrobić.Mianowicie u mnie jest tak,ze mam ciemno szarą maź w korku wlewu oleju i kopci mi na bialo,nie wspomne też o dolewaniu oleju co jakieś 1500 km około 0,5 litra.Płyan nie wygląda na zaolejony ani nie czuć w nim benzyny,a tym bardziej go nie ubywa.Czy moze to być uszczelak pod głowicą przerwana i czy jest możliwe,ze olej dostaje sie do płynu chłodzacego i dlatego go ciągle ubywa? No i co z tą mazią?Podobno jakby plyn chlodzacy dostawal sie do oleju to maź powinna być jasna,czy to prawda?
__________________
Pozdrawiam Piotr Ford orion 1,3 93r. benzyna |