|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-03-2018, 11:12 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-01-2010
Model: Focus
Silnik: 2,0tdci
Rocznik: 2007
Postów: 67
|
Pęknięta obudowa paska rozrządu.
Pęknięcie na długości 15cm może trochę więcej, jak zwykle winny mechanik, który demontował obudowę, pytanie jeździć tak , czy wymienić, ma to jakiś wpływ na pasek, bądź bebechy?. Szukałem odpowiedzi bez rezultatu.
|
26-03-2018, 11:38 | #2 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Pęknięta obudowa paska rozrządu.
wymienić
|
26-03-2018, 11:48 | #3 |
ford::professional
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 05-03-2017
Skąd: Gliwice
Model: Ford Mustang GT 2019 EU
Silnik: 5.0L TiVCT Coyote (450KM)
Rocznik: 2019
Postów: 1,165
|
Odp: Pęknięta obudowa paska rozrządu.
Wymienić natychmiast.
|
26-03-2018, 12:36 | #4 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Pęknięta obudowa paska rozrządu.
najlepiej, niech wymienia winny
|