Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford S-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 27-04-2015, 19:53   #1
plocia2
ford::amateur
 
Imię: Słąwek
Zarejestrowany: 06-01-2015
Skąd: Gdansk
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDci
Rocznik: 2008
Postów: 4
Domyślnie komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP

Witam mam problem z smax 2.0tdci 140km 2008 rok ,Zdarzyło sie to już drugi raz pierwszy raz jakis miesiac temu a drugi wczoraj,pojawił sie komunikat awaria silnika oraz kontrolka esp i komputer przeszedł w tryb awaryjny.Po podłączeniu do kompa bład P003A napiecie obwodu poniżej progu.Czy wiecie o co może chodzic,czy mieliści podobny problem.

plocia2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2015, 06:38   #2
Hipos
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 17-12-2010
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Model: S-max
Silnik: 2.0 tdci 185KM@3800/404Nm@2200
Rocznik: 2007
Postów: 544
Domyślnie Odp: komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP

Szukajka i wiele spraw jest prostsze ...
np. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Hipos jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2015, 20:11   #3
plocia2
ford::amateur
 
Imię: Słąwek
Zarejestrowany: 06-01-2015
Skąd: Gdansk
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDci
Rocznik: 2008
Postów: 4
Domyślnie Odp: komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP

Witam
Tak czytałem o tym wszystkim ale wczyscy maja zapisane bład związany z doładowaniem turbiny.U mnie jest tak jak pisałem P003A Napiecie obwodu poniżej progu.I tak szczerze nie wiem od czego zacząć czyścić egr?? Za wszystkie porady z góry dziękuję
Pzdr
plocia2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2015, 20:28   #4
slawek-kali
ford::expert
 
Avatar slawek-kali
 
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,944
Domyślnie Odp: komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP

Czym odczytywane bledy? Blad P003A to blad doladowania turbiny nie ma bata..
Moze sie przycina, moze weze itd.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila!
Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK
slawek-kali jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2015, 22:09   #5
plocia2
ford::amateur
 
Imię: Słąwek
Zarejestrowany: 06-01-2015
Skąd: Gdansk
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDci
Rocznik: 2008
Postów: 4
Domyślnie Odp: komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP

Tester diagnostyczny brain bee st 600,dzisaj podłączony komp i znowu ten sam bład tylko ze auto zachowywało sie normalnie(żadna usterka nie pojawiła sie na wyswietlaczu ani nie włączył sie w tryb awaryjny)myslisz kolego żeby sprawdzić turbo??Autko ma przejachane 1800tys 3 mies temu sprowadzone z niemiec od znajomego ,niby smigało cały czs po autostradzie.
plocia2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2015, 23:23   #6
slawek-kali
ford::expert
 
Avatar slawek-kali
 
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,944
Domyślnie Odp: komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP

Az dziw ze tak drogi sprzet takie bzdury pokazuje..
Juz samo wpisanie tego bledu w googlach wywala setki stron w roznych jezykach i zawsze jest opisane : cisnienie doladowania turbiny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Hipos zapodal dobry link, tam sie kieruj.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila!
Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK
slawek-kali jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2015, 08:03   #7
plocia2
ford::amateur
 
Imię: Słąwek
Zarejestrowany: 06-01-2015
Skąd: Gdansk
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDci
Rocznik: 2008
Postów: 4
Domyślnie Odp: komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP

Witam.ok dzięki. Zacznę od tego, a tester do tanich nie należał bardziej mamy go do ciężarówek.
plocia2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-06-2015, 11:24   #8
slaweek
ford::advanced
 
Avatar slaweek
 
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 20-08-2008
Skąd: Kraśnik
Model: Ford Galaxy MK2 (sprzedany) Ford S-MAX, Ford Edge polift
Silnik: 1.9 TDI, 2.0 TCDI
Rocznik: 2001, 2007
Postów: 333
Domyślnie Odp: komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP

U mnie pojawił się ten sam problem. Auto do 2800 obrotów jedzie normalnie powyżej pojawia się kom. usterka silnika i kontrolka ESP. Samochód dalej zachowuje się normalnie, nie traci mocy itp. po zejściu na niższe obroty kontrolka niknie. Nie miałem jeszcze okazji zrobić diagnostyki ale mile widziane sugestie.
Dodam, że moje auto bez DPF i nie zauważyłem spadku mocy.
PS. Diagnostyka zrobiona wywaliło Blad P003A.

Może komuś się przyda od znajomego serwisanta citroena:
Objawy nie działania układu sterowania.
Najczęściej występują 2 objawy - jeśli podciśnienie jest zbyt duże i sprężarka
podaje do układu zbyt duże ciśnienie, silnik ogranicza moc i wchodzi w tryb
awaryjny. Ograniczenie obrotów do 2800 bez zapalenia lampki i żadnego
komunikatu w sterowniku.
Jeśli siłownik nie jest wysterowany (brak podciśnienia), jest objaw utraty mocy, bez
przechodzenia w tryb awaryjny - auto kręci normalnie, jednak czuć że silnik nie ma
mocy.

u mnie występuje pierwszy objaw.

Ostatnio edytowane przez slaweek ; 09-06-2015 o 14:04
slaweek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:58.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.