|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-04-2015, 19:53 | #1 |
ford::amateur
Imię: Słąwek
Zarejestrowany: 06-01-2015
Skąd: Gdansk
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDci
Rocznik: 2008
Postów: 4
|
komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP
Witam mam problem z smax 2.0tdci 140km 2008 rok ,Zdarzyło sie to już drugi raz pierwszy raz jakis miesiac temu a drugi wczoraj,pojawił sie komunikat awaria silnika oraz kontrolka esp i komputer przeszedł w tryb awaryjny.Po podłączeniu do kompa bład P003A napiecie obwodu poniżej progu.Czy wiecie o co może chodzic,czy mieliści podobny problem.
|
28-04-2015, 06:38 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 17-12-2010
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Model: S-max
Silnik: 2.0 tdci 185KM@3800/404Nm@2200
Rocznik: 2007
Postów: 544
|
Odp: komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP
|
28-04-2015, 20:11 | #3 |
ford::amateur
Imię: Słąwek
Zarejestrowany: 06-01-2015
Skąd: Gdansk
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDci
Rocznik: 2008
Postów: 4
|
Odp: komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP
Witam
Tak czytałem o tym wszystkim ale wczyscy maja zapisane bład związany z doładowaniem turbiny.U mnie jest tak jak pisałem P003A Napiecie obwodu poniżej progu.I tak szczerze nie wiem od czego zacząć czyścić egr?? Za wszystkie porady z góry dziękuję Pzdr |
28-04-2015, 20:28 | #4 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,944
|
Odp: komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP
Czym odczytywane bledy? Blad P003A to blad doladowania turbiny nie ma bata..
Moze sie przycina, moze weze itd.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
28-04-2015, 22:09 | #5 |
ford::amateur
Imię: Słąwek
Zarejestrowany: 06-01-2015
Skąd: Gdansk
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDci
Rocznik: 2008
Postów: 4
|
Odp: komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP
Tester diagnostyczny brain bee st 600,dzisaj podłączony komp i znowu ten sam bład tylko ze auto zachowywało sie normalnie(żadna usterka nie pojawiła sie na wyswietlaczu ani nie włączył sie w tryb awaryjny)myslisz kolego żeby sprawdzić turbo??Autko ma przejachane 1800tys 3 mies temu sprowadzone z niemiec od znajomego ,niby smigało cały czs po autostradzie.
|
28-04-2015, 23:23 | #6 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,944
|
Odp: komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP
Az dziw ze tak drogi sprzet takie bzdury pokazuje..
Juz samo wpisanie tego bledu w googlach wywala setki stron w roznych jezykach i zawsze jest opisane : cisnienie doladowania turbiny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Hipos zapodal dobry link, tam sie kieruj.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
29-04-2015, 08:03 | #7 |
ford::amateur
Imię: Słąwek
Zarejestrowany: 06-01-2015
Skąd: Gdansk
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDci
Rocznik: 2008
Postów: 4
|
Odp: komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP
Witam.ok dzięki. Zacznę od tego, a tester do tanich nie należał bardziej mamy go do ciężarówek.
|
07-06-2015, 11:24 | #8 |
ford::advanced
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 20-08-2008
Skąd: Kraśnik
Model: Ford Galaxy MK2 (sprzedany) Ford S-MAX, Ford Edge polift
Silnik: 1.9 TDI, 2.0 TCDI
Rocznik: 2001, 2007
Postów: 333
|
Odp: komunikat awaria silnika oraz kontrolka ESP
U mnie pojawił się ten sam problem. Auto do 2800 obrotów jedzie normalnie powyżej pojawia się kom. usterka silnika i kontrolka ESP. Samochód dalej zachowuje się normalnie, nie traci mocy itp. po zejściu na niższe obroty kontrolka niknie. Nie miałem jeszcze okazji zrobić diagnostyki ale mile widziane sugestie.
Dodam, że moje auto bez DPF i nie zauważyłem spadku mocy. PS. Diagnostyka zrobiona wywaliło Blad P003A. Może komuś się przyda od znajomego serwisanta citroena: Objawy nie działania układu sterowania. Najczęściej występują 2 objawy - jeśli podciśnienie jest zbyt duże i sprężarka podaje do układu zbyt duże ciśnienie, silnik ogranicza moc i wchodzi w tryb awaryjny. Ograniczenie obrotów do 2800 bez zapalenia lampki i żadnego komunikatu w sterowniku. Jeśli siłownik nie jest wysterowany (brak podciśnienia), jest objaw utraty mocy, bez przechodzenia w tryb awaryjny - auto kręci normalnie, jednak czuć że silnik nie ma mocy. u mnie występuje pierwszy objaw. Ostatnio edytowane przez slaweek ; 09-06-2015 o 14:04 |