Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 05-06-2014, 16:57   #1
mrocznyszewc
ford::beginner
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-11-2008
Skąd: Grudziądz
Model: Focus MK1 1,8TDDI kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 37
Domyślnie Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G

Witam, mam galaxy MK1 2.3l w gazie sekwencyjnym założonym 2lata temu, instalacja KME.
Problem polega na tym, że podczas przyspieszania między 2700,2800 a 3000,3200obr (mniej więcejGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) autko ma objaw, jakby go coś zatykało w wydechu, dość głośno wtedy buczy, jakby był tłumik zapchany i nie przyspiesza, jak przejdzie 3000,3200obr to znowu odzyskuje moc...
Wymieniłem kable, świece i cewki. Potem końcowy tłumik i złączkę elastyczną wydechu, katalizator zastąpiony strumienicą. Przepływomierz wyczyszczony, a EGR'a nie ma (chyba poprzedni właściciel wywalił i zaślepił).
Dodam jeszcze, że podczas przyspieszania nadmuch z klimy słabnie, możliwe, żeby to wina sprężarki była?

mrocznyszewc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-06-2014, 20:28   #2
wojtekn
Moderator
 
Avatar wojtekn
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
Domyślnie Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G

Objawy identyczne na obu rodzajach paliwa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wojtekn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-06-2014, 16:28   #3
mrocznyszewc
ford::beginner
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-11-2008
Skąd: Grudziądz
Model: Focus MK1 1,8TDDI kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 37
Domyślnie Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G

hmm... wydaje mi się, że na benzynie jest lepiej, ale czy całkowicie objawy ustępują, to nie wiem, jutro postaram się dokładniej to sprawdzić. I jeszcze wyłączę klimę, bo wydaje mi się, że jak klima mocno musi chłodzić, to jest właśnie ten objaw. dziś jeździłem i jakoś tego tak mocno nie czułem, ale jak zrobiło się gorąco, to było wyraźnie gorzej i mocniej spadała siła nawiewu z klimy jak przyspieszałem...
mrocznyszewc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-06-2014, 18:57   #4
galo
ford::advanced
 
Avatar galo
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 13-04-2009
Skąd: Bełchatów
Model: S Max
Silnik: 2.0 TDCI 180KM
Rocznik: 2007
Postów: 492
Domyślnie Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G

Cytat:
Napisał mrocznyszewc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dodam jeszcze, że podczas przyspieszania nadmuch z klimy słabnie
u mnie też słabnie troszkę więc chyba tak ma być.

Co do obrotów to nie przełącza ci wtedy na benzynę czasami ........... jest w parowniku jakaś dysza u mnie ona miała za małą średnice i objaw był taki że auto wraz ze wzrostem prędkości słabło a jak popuściłem troszkę gazu to zbierał się jakby lepiej.
Po wymianie dyszy auto ożyło.
galo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-06-2014, 20:22   #5
mrocznyszewc
ford::beginner
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-11-2008
Skąd: Grudziądz
Model: Focus MK1 1,8TDDI kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 37
Domyślnie Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G

Niestety na benzynie tak samoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Czy może to mieć związek z klimą?
Aha... jeszcze mi się przypomniało, że mam wgniecioną rurę między plecionką a katalizatorem, wgniecenie ma jakieś 15cm dł i 3cm szer niezbyt głębokie, jakiś może centymetr... Ale to by chyba cały czas zamulał, a nie tylko czasem... a sonda lambda...?
mrocznyszewc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-06-2014, 16:00   #6
mrocznyszewc
ford::beginner
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-11-2008
Skąd: Grudziądz
Model: Focus MK1 1,8TDDI kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 37
Domyślnie Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G

Kolejne sposptrzezenia: spalanie wynosi w miescie 19,5l z klima. Czy w polowie pusta klima moze dawac takie efekty? zamulanie, spadek mocy i nawiewu podczas przyspieszania i wysokie spalanie?
mrocznyszewc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-06-2014, 16:14   #7
wojtekn
Moderator
 
Avatar wojtekn
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
Domyślnie Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G

Wpisz w wyszukiwarkę duże spalanie i zaznacz Galaxy MK1 będziesz miał kilka tematów, co posprawdzać. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wojtekn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-06-2014, 16:21   #8
mrocznyszewc
ford::beginner
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-11-2008
Skąd: Grudziądz
Model: Focus MK1 1,8TDDI kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 37
Domyślnie Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G

Mniej wiecej wiem, co może powodowa duze spalanie. kable, swiece, cewki wymienione, wydech tez zrobilem, hamulce odpowietrzone i zregenerowane zaciski(tarly klocki z tylu), przeplywka sprawdzona i wyczyszczona, egr brak, filtr powietrza tez ok. przepustnica wzglednie czysta.
Wiem, ze mam w polowie pusta klime i ze objawy jakos moga sie z nia laczyc bojak przyspieszam to klima slabnie jak juz pisalem. zastanawiam sie wiec czy warto wydac 120zl na nabicie klimy i czy to pomoze w osiagach i spalaniu auta.

Ostatnio edytowane przez mrocznyszewc ; 11-06-2014 o 16:57
mrocznyszewc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-06-2014, 19:19   #9
swip
ford::average
 
Zarejestrowany: 30-03-2014
Model: Galaxy MK1
Silnik: 2.3 16v DOHC
Rocznik: 1999
Postów: 110
Domyślnie Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G

czujnik temperatury, sonda?
swip jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-06-2014, 21:27   #10
wojtekn
Moderator
 
Avatar wojtekn
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
Domyślnie Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G

Cytat:
Napisał mrocznyszewc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mniej wiecej wiem, co może powodowa duze spalanie. kable, swiece, cewki wymienione, wydech tez zrobilem, hamulce odpowietrzone i zregenerowane zaciski(tarly klocki z tylu), przeplywka sprawdzona i wyczyszczona, egr brak, filtr powietrza tez ok. przepustnica wzglednie czysta.
Wiem, ze mam w polowie pusta klime i ze objawy jakos moga sie z nia laczyc bojak przyspieszam to klima slabnie jak juz pisalem. zastanawiam sie wiec czy warto wydac 120zl na nabicie klimy i czy to pomoze w osiagach i spalaniu auta.
A zerknąłeś to co ci podpowiadałem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Masz w kilku tematach wypunktowane co sprawdzić przy wysokim spalaniu. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wojtekn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:05.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.