View Single Post
Stary 19-12-2007, 05:58   #105
mike_111
ford::average
 
Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Jawor-zno
Model: SEAT ALHAMBRA
Silnik: 1,9 TDI <--> 115KM AUY
Rocznik: 2002
Postów: 93
Domyślnie

Cytat:
Napisał ryba2000
mam jeszcze takie pytanie gdyż w moim przypadku dogrzewacz jest mało skuteczny, zazwyczaj w moim mieście sa korki wiec auto chodzi "bez gazu" na wolnych obrotach w środku zimno a dogrzewacz sie włączy i zaraz sie wyłącza gdy trzymam silnik na wyższych obrotach to chodzi długo.
Wiec z tego widać ze obieg wody jest slaby i dlatego sie rozgrzeje i wyłącza, silniczek w dogrzewaczu chodzi bo go czasami słychać, ale czy w komorze silnika jest jeszcze jedna pompka (zaraz nad zbiorniczkiem płynu hamulcowego) czy to cos innego zupełnie ?

Fotki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/51f ... 50ae2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c5f ... e26d9.html
Tak to jest dodatkowa pompa, ja ostatnio w niej wymieniałem szczotki (opisywane już na forum), w środku było pełno pyłu ze startych szczotek.
Przed wymianą miałem komunikaty na Vag'u o przegrzewaniu nagrzewnicy (błąd 1410), teraz już jest spokój.
Pozdr
__________________
SEAT ALHAMBRA 2002
1,9TDI 115KM AUY
mike_111 jest offline   Odpowiedź z Cytatem