U mnie przy prędkości jak poniżej wyskoczył żółty kluczyk. Od tego czasu nie wystąpił.
===PCM DTC P06DD:00-68===
Kod: P06DD - Działanie obwodu sterującego ciśnieniem oleju silnikowego lub obwód zablokowany wyłączony
Status (-6
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Zamrożone ramki #1:
-EVENT_TIME: 242604380 s (Wed Dec 27 17:24:31 2023) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 148571 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MODULE_VOLTAGE: 15.0 V - Napięcie modułu sterującego
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 1 °C - Temperatura
-LOAD: 96.08 % - Wyliczona wartosc obciazenia
-ECT: 86 °C - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-RPM: 2574 1/min - Obroty silnika na minute
-VSS: 146.0 km/h - Prędkość pojazdu
-IAT: 4 °C - Temperatura powietrza zasysanego (Intake Air Temperature).
-MAF: 123.99 g/s - Przepływomierz masowy powietrza
-BARO: 99.0 kPa - Ciśnienie barometryczne.
-VPWR: 15.02 V - Napięcie modułu sterującego
-AAT: 1 °C - Temperatura powietrza otoczenia
-APP_D: 46.67 % - Położenie pedału przyspiesznika D
-APP_E: 46.67 % - Położenie pedału przyspiesznika E
-FUEL_TIMING: 2.48 ° - Kąt wtrysku głównego względem zewnętrznego punktu zwrotnego
-FUEL_RATE: 0.45 L/h - Zużycie paliwa przez silnik
-EOT: 107 °C - Temperatura oleju silnika
-FLI: 56.47 % - Poziom paliwa
===END PCM DTC P06DD:00-68===
Wymienię ten nieszczęsny zawór ciśnienia oleju przy najbliższej okazji. A to nie wszystkie trapiące go ostatnio bolączki.