View Single Post
Stary 12-02-2023, 10:24   #5
lukas_ko
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Lubuskie
Model: Jest ich kilka
Silnik: Od 1.3; 2.0TDCI 2.2TDCI;2.4TDCI, 4.0V6
Rocznik: Są różne
Postów: 642
Domyślnie Odp: Jak z trwałością i awaryjnością 2.0 213 biturbo oraz 10 biegową skrzynią

Cytat:
Napisał SAR37 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zwróć uwagę, że odpalając silnik przez aplikację powodujesz tylko rozgrzewanie oleju w silniku - automat, aby zacząć się „rozgrzewać” potrzebuje włączenia biegu (R,D lub S). Na biegu P lub N ciśnienie w układzie hydraulicznym skrzyni jest bardzo małe i nie rozprowadzi dokładnie oleju po wszystkich zaworach.

BTW: kiedy wygrywali Tobie ten nowy soft? Robiłeś wcześniej samodzielne aktualizacje po anonsie z Ford Pass?
Ale ja nie chcę rozgrzewać oleju na postoju bo wiem że to jest w mrozie nie możliwe... Mi chodzi o to, że po uruchomieniu silnika skrzynia biegów dostaje ciśnienie oleju i zaczyna być gotowa do jażdy. Uruchom auto przy - 5 lub - 10 i spróbuj odrazu ruszyć, a zrób to samo po około 3 minutach od uruchomienia silnika. Skrzynia zupełnie inaczej pracuje.

Soft silnika wgrali mi gdzieś 4 miesiące temu, a soft radia i nawigację robię samemu ściągam na pendrive ze strony Forda i postępuje zgodnie z instrukcją. Soft radia + nowe mapy instalowałem w styczniu tego roku
__________________
Hm
lukas_ko jest offline   Odpowiedź z Cytatem