View Single Post
Stary 10-10-2022, 13:27   #12
pbobek
ford::advanced
 
Avatar pbobek
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-10-2009
Skąd: WS/WI/WU
Model: S-max/QQJ11
Silnik: 2.0 TDCi 185KM/400Nm by Heko /DIG-T
Rocznik: 2009/2016
Postów: 464
Domyślnie Odp: Przewody hamulcowe w stalowym oplocie

Z poniższej zmiany układu hamulcowego.

A ok już kumam o co chodzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. zdarza się Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Cytat:
IMHO najlepszym rozwiązaniem jest montaż hamulców z Edga Sport pod tarcze 345mm.

O ile masz układ z dwutłoczkowym zaciskiem pod tarcze 316mm to wymiana jest tak samo skomplikowana jak zwykła wymiana tarcz hamulcowych. Kupujesz tylko i wyłącznie nowe jarzma zacisków, nowe tarcze i gotowe.

U siebie zrobiłem ten manewr kilka miesięcy temu, zaraz po tym jak zagotowałem hamulce podczas dynamicznej jazdy po krętych kaszybskich drogach. Od tamtej pory (czyli swapu przednich hamowników) nie udało mi się tego powtórzyć, chociaż się starałem ... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

btw - akurat ja osobiście przy okazji swapu zamontowałem również przewody w oplocie od HEL'a, ale nie jest to konieczne zdaniem osoby która była prekursorem tego swapu, czyli naszego forumowego kolegi @sseebbaa1

Podsumowując.
Jarzma zacisków Edge Sport lub poliftowy europejski Edge (nr kat 5 311 040)
Tarcze hamulcowe ori Ford 345mm (nr kat F2GC-1125-DC)
Klocki hamulcowe EBC GreenStuff,
Przewody HEL


Uwaga
Jarzma były podobno ostatnio w dobrej cenie jako nówki z ASO.
Jak ja kupowałem, to cena była chora i kupiłem używane kompletne zaciski z jarzmami na alledrogo.

Ostatnio edytowane przez pbobek ; 10-10-2022 o 13:28 Powód: ok kumam
pbobek jest offline   Odpowiedź z Cytatem