Odp: Jak jeździć z DPF? Kontrolka wypalania?
Cytat:
możliwe
A co do zapchania to są różne przyczyny, najczęstsza to słaba kondycja silnika (wtryski, turbo)
|
To może też być nieszczelność dolotu... Dostaje mniej powietrza niż mierzy przepływomierzem i nie spala wszystkiego... U mnie w 1.6TDCI sprawdziło się : K2 DPF (tak, ten za 5zł - prawdopodobnie przerabiamy suchy filtr na mokry, czyli sadza zaczyna się wypalać już od 450C, a nie 600C) + wymiana świec żarowych (wzrost temperatury wypalania o 50C, zaczął się wypalać do 0%, a nie 20-30%) + przejście na olej C2. Teraz nawet jeżdżąc tylko po mieście wypala mi się góra raz na bak... Wcześniej zaczął mi się wypalać co 100-150km... Samochód po chipie u Heko, tak chip zwiększył częstotliwość wypalania.
__________________
były: Honda Accord 2.0 IV Coupe, Nissan Maxima 3.0V6 A32B, Ford Probe 2.5V6
a jest teraz: Ford Mondeo MK3 2.0 TDDI i MK4 1.6TDCI i nadal tęsknie za Maximą (a może tylko za bulgoczącą V6?)...
Ostatnio edytowane przez narc ; 25-10-2021 o 08:39
|