Odp: 2.0 TDCi - dławienie / nierówna praca przy zimnym starcie
Po pierwsze dlugo kreci, czyli jest problem z ukladem paliwowym, podepnij komputer i podgladaj cisnienie na szynie cr podczas zimnego rozruchu, w tych silnikach byl problem z zaworkiem scv na pompie wtryskowej i wlasnie przez to falowaly obroty, a bedzie to widac na kompie jak sprawdzisz cisnienie zadane z cisnieniem aktualnym.
Jezeli to nie to, to tez problem moze byc z brakiem powietrza, egr moze sie otwierac i przydlawiac silnik, sprobuj odpiac przeplywke i sprawdzic, potem odpiac sterowanie egr, w tym silniku turbo i egr sterowane sa podcisnieniem zaworkami n75 ktore mozesz zamienic, moga tez byc przytkane na filterku ktory mozesz wyczyscic, mozesz tez zamienic je miedzy soba.
Sprawdz tez czy nie ucieka ci paliwo do zbiornika, najczesciej puszcza przelewami, wymieniales oringi na nowe ?
Jezeli nie to wymien.
Wtryski tak jak pisalem wczesniej masz w dobrym stanie, z reszta silniczak bardzo ladnie chodzi.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
|