Temat: [S-MAX 2006-2015] Stuki w silniku 2.0TDCI
View Single Post
Stary 20-12-2017, 11:49   #66
Fryciu-f1
ford::beginner
 
Avatar Fryciu-f1
 
Zarejestrowany: 09-03-2017
Skąd: HZ
Model: S-Max MK2 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2018
Postów: 33
Domyślnie Odp: Stuki w silniku

Cytat:
Napisał bob8 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czy ten regenerowany EGR za 1800 to z zakladu Bosha? Ja bym pojechal do innego warsztatu po druga diagnoze i sprobowal zakodowac wtryski lub wymienic EGR na uzywke i wtedy dokonczyc robote. Jezeli wtryski nie sa zakodowane to prawdopodobnie jest to przyczyna glosnej pracy.
Witam tak z zakladu Boscha. Odebrałem auto chodzilo jak traktor. Zawiozłem do N.S do dobrego speca ktory robi u chlebowskiego. Wtryski byly zakodowane! Egr działa pan Mi... porobił nastawy adaptacje auto chodzi jak nigdy dotąd ma moc itp. Niestety stuki na zimnym zostały.

Bump:
Cytat:
Napisał bukox Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nowy EGR za 2600 zł? Skąd taka cena?


Ponoć to normalna cena za egra cena z serwisu
__________________
S-Max 2.0 TDCI PowerShift

Ostatnio edytowane przez Fryciu-f1 ; 15-01-2018 o 18:32
Fryciu-f1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem