Pisałem o tym w oddzielnym wątku (mam nadzieję, że admin mnie nie zabije za powtórki
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. )
Moja historia z PS
Po zakupie jako uzywany - zaczął znikać wsteczny. Wizyta w ASO i kalibracja spowodowała na rok spokój. Wymiana oleju PS w ASO i na zimnym znowu wsteczny znika, czasem się pojawia. Niezdążyłem dojechać w celu analizy usterki. W trasie znika 5ty bieg, wsteczny permanentnie zniknął znika czasem też 2gi bieg. Jadę do mechanika (zewnętrzny - nie ASO) tam naprawiają i wszystko chodzi, choć skrzynia chodzi dramatycznie - szarpie przy zmianie biegów, przy redukcji. Po tygodniu znowu wsteczny jak murzyn na pasach - pojawia się i znika. Najczęściej brak go na zimnym, choć i goracy nie gwarantuje, że będzie.
Pan z serwisu zewnętrznego bez problemu zaprasza, że zrobi to ponownie w ramach gwarancji (ładnie się zachował swoją drogą), ale nauczony tym, co sie wydarzyło wcześniej - umawiam się z kolegą mayak (polecam BTW jego usługi) robi mi adaptację i nowy soft - nie ta skrzynia. Na razie parę dni, ale wsteczny wchodzi 100% przypadków. Chodzi płynnie. Czasem pojawia się lekkie szarpnięcie przy redukowaniu biegów, ale przebieg 185 tyś ma swoje prawa.
BTW gość z serwisu zewnętrznego powiedział, że powinienem się przygotować do sprzęgieł bo coś tam dojrzał jak robił poprzednią rzecz. Czy wiecie ile taka przyjemność stoi i gdzie to najlepiej zrobić jak już się wydarzy?? No i przede wszystkim czego się spodziewać - jak zachowują się padające sprzęgła w PS?