Cała teoria mprzema w kij
"Opony w rozmiarze 225/40 R18 Y wyhamowały samochód do 0 km/h ze 100 km/h na odcinku 35,8 m. W przypadku ogumienia w rozmiarze 185/65 R15 T droga hamowania wyniosła 41 metrów, czyli o 5,2 metra więcej. Podobnie było w czasie prób hamowania na mokrej drodze.
Czytaj więcej:
http://www.oponeo.pl/artykul/szersze-czy-wezsze-opony
Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A."
Też nie jestem za pakowaniem laczków ale jak ktoś mi piszę że przy aucie 1600kg nie bedzie róznicy w przyczepności i hamowaniu przy oponach nawet 185 a 205 to jedyne co przychodzi mi doo głowy to takiego gościa spalić na stosie za głoszenie herezjii
Ale to nie temat o oponach.
Nadal mnie interesuje jak hamulce z większą siłą kN mają spowolnić hamowanie. Na przyczepnym asfalcie.