Wymiana uszkodzonego zawieszenia:
Robocizna - 130,00 zł + 36,00 zł - sprawdzenie geometrii;
Materiały: sprężyny 2szt.-KYB RA1818, amory 2szt. -KYB, odboje -2szt., łożyska obrotowe mcphersona febi bilstein- 2 sztuki - łączny koszt 800,00 zł;
Sprzęt - laweta - 80,00 zł
ŁĄCZNY KOSZT: 1.046,00 złotych.
Oprócz uszkodzonej (pękniętej) sprężyny jeden amortyzator też już był walnięty. Łożyska obrotowe były dobre, ale wymieniłem na nowe. Odboje też zostały "nadgryzione zębem czasu". Mechanik namęczył się z demontażem amortyzatora po lewej stronie (od strony kierowcy), tzn. tam, gdzie jest wspornik silniczka i mechanizmu wycieraczek. Gniazdo i gwinty były przyrdzewiałe od zbierającej się wody w blaszanym "kielichu" tego wspornika. Dlatego warto zabezpieczyc górne mocowania amortyzatorów np. wazeliną techniczną, wypełniając szczelnie tym "smarowidłem" miejsca zamocowań.
Wrażenia po jeździe próbnej - przód "wstał" do góry i jest na równi z tyłem auta, o wiele lżej obraca się kierownicą - tak jakby się płynęło
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.