Cytat:
domyślam się że najpierw trzeba je przesunąć do przodu a następnie podnieść?
|
Mniej więcej tak to się odbywa. Przód siedziska trzeba "wyciągnąć" w kierunku schowka, bo tylko wtedy haki w tylnej części uwalniają się, umożliwiając całkowite odchylenie siedziska ku pionowi.
Cytat:
musiałbym zobaczyć dokładnie jak to wygląda w rzeczywistości.
|
Jeśli istnieje potrzeba dodatkowych pomiarów i oględzin, chętnie to uczynię. Nie ukrywam, że przydałaby się fotografia stelaża z regulacją siedziska.
Cytat:
fotel w Fusionie jest lepiej wykonany (wszystko jest lakierowane)
|
Zweryfikuję to, zaglądając pod fotel kierowcy w celach fotograficznych. Być może to "sztuczka" producenta, bo w końcu, dzięki schowkowi, od czasu do czasu zaglądamy do fotela po stronie pasażera
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Osobiście starałbym się zachować maksimum jego funkcjonalności. Tak, jak wspomniał Jarek, składane oparcie jest bardzo praktyczne - nieodzowne przy przewożeniu długich rzeczy. Osobiście zdarzyło mi się wozić panele podłogowe, listwy podłogowe o długości 2,50m , a nawet meble typu witryna do montażu w paczkach. Oparcie fotela "łamie" się ok 10 cm powyżej siedziska, a przy jego boczkach, w plastikowych osłonach znajduje się cały system blokad - istnieje zatem szansa, że swap regulowanego siedziska jest możliwy.