View Single Post
Stary 04-06-2011, 09:15   #2
Mitaro
ford::advanced
 
Avatar Mitaro
 
Zarejestrowany: 11-08-2007
Skąd: Kielce
Model: Sierra
Silnik: 2.0 DOHC
Rocznik: 1990
Postów: 234
Domyślnie Odp: przy wysokich odbrotach zaczyna dymić spod korka wlewu oleju

1. Ja jak patrzyłem w katalog to pisało że silniki 2.0 OHC i DOHC wyjeżdżając z fabryki były zalane 10W40. No ale mogę się mylić.
2. A wymieniłeś wszystkie pozostałe elementy jak te dźwigienki zaworowe i inne pierdoły? Może są już podtarte albo ułożyły się do starego wałka. Przy ostrym wałku zawsze trochę będzie słychać klepanie ale będą to raczej głośniejsze cykania niż jakieś niepokojące stuki.
3. Zdejmij jeszcze raz wałek i dmuchnij w kanał olejowy podpory wałka kompresorem. Na pewno usłyszysz czy jest kanał przytkany czy gdzieś ujdzie ciśnienie.

Ja nigdy tego nie robiłem w takim silniku więc zapytaj na sierrafan-e. Tam pewnie nie jedna sierrka jeździ na taki wałku i już jest rozpracowany sposób na uciszenie tych zaworów. Chyba była jakaś tam rozmowa też o twardszych sprężynach na zaworach ale nie jestem pewien.
Mitaro jest offline   Odpowiedź z Cytatem