View Single Post
Stary 01-01-2011, 16:30   #1589
Stefano
ford::expert
 
Avatar Stefano
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
Domyślnie Odp: Dogrzewacz

Cytat:
Napisał marcinpomo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
tak zrobiłem a oto co pokazał mi komputer:

.........
Sorry, blok 3 pokazuje silniczki wentylatorów przód i tył, a klapa od temperatury to blok 6 poz 1.
Przyciskaj w dół i w górę HI - LO, klapa ma chodzić 0-100 % i aby grzało HI, musisz mieć wartość w pierwszym oknie jak się nie mylę 0%.

Cytat:
Napisał Pawel Sleper Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam.
Mam taki problem z dogrzewaczam D3WZ. Rok temu dzialal bez problemu, ale przyznam że troche kopcił.W tym roku po zwarciu na czujniku spaliło bezpiecznik i klimatronik sam sie wlanczal i wylanczal,bo wymianie bezpiecznika klima zaczela normalnie pracowac ale piec juz nie odpalil. Wyjolem piec,wymienilem świece i uszczelki.A teraz startuje slychac wiatrak,potem chwila ciszy potem zaczyna grzac robi sie cieply troszke dymi i po 1min wylaczna sie. I dalej cisza. Czy dobrze mi sie wydaje że to mogą być dwa problemy:
1.Czujnik płomienia
2.Coś z pompką paliwa bo jakoś jej nie slychać ale bez pompki to by nawet chyba nie odpalał bez podawania paliwa.
Dzieki i wszystkiego najlepszego z okazji Nowego Roku.
Wczoraj rano w Sylwestra, robilem taki piecyk D3WZ naszemu koledze z forum i miał takie same objawy jak ty. Test szedł prawidłowo, przemuch wentylatora, grzanie świecy itd., a zapalac nie chcał. Diagnoza wykazała błąd 48, przerwa w obwodzie pomki paliwa.
Rzeczywiscie, jeden z konektorów na pompce dostał wilgoci i troszkę widać nie kontaktował, bo podzieleniał. Test pomka przechodziła pomyslnie, ale jak juz dostawała od sterownika konkretne impulsy napiecia, to niestety kicha.
Wymiana obydwu konektorów zeńskich na kabelkach zasilających przy pompce i nałozenie na wszysko oryginalnych szczelnych gumek rozwiązało ten temat.

Polecam wiec sprawdzić dokładnie obwód pompki.

Ostatnio edytowane przez Stefano ; 01-01-2011 o 16:50
Stefano jest offline   Odpowiedź z Cytatem