View Single Post
Stary 25-11-2010, 19:34   #8
miru1968
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 14-11-2010
Skąd: Świętokrzyskie
Model: MAZDA3
Silnik: 1,6 CiTD już bez FAP
Rocznik: 2006
Postów: 39
Domyślnie Odp: 1.6 TDCI - Uszkodzony przewód, tłusta plama spod nieszczelności

Najpierw sie przywitam bo jestem nowy na waszym forum jednak nasze maszyny napędzają te same jednostki.
Powiem wamjak to jest u mnie generalnie niema się czym przejmowac to że tamtędy wydobywa sie olej to nic innego jak jego opary wydobywające sie wraz z powietrzem ze skrzyni korbowej to że wycieka na zewnątrz to jest wina oringa. Najpierw trzeba kupić nowy oring i go wymienić koszt 2.50 zeta w każdym sklepie hydraulicznym rozmiar 25 potem trzeba cos wykombinowac z tymi zaczepami. To jest jeden z większych mankamentów tych silników.Przy swoim motorku dorobiłem całkiem nowy ten uchwyt wytoczyłem na tokarce i dorobiłem metalowe uchwyty ze sprężystego drutu i jest gicio orginalny był dobry ale jak sie naczytałem że lubi sie to psuć to zrobiłem po swojemu.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
miru1968 jest offline   Odpowiedź z Cytatem