Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Mondeo (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=95)
-   -   [Mondeo 2014- ] Korekty wtrysków - Forscan (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=325745)

grabber 13-12-2021 16:46

Korekty wtrysków - Forscan
 
1 załącznik(i)
Witam, pytanie:

- czy numeracje dla PID'ów z korektą wtrysków w Forscan'ie (INJ_CORR_OFFS...) odpowiadają numeracji wtryskiwaczy,tak jak są one kodowane? (przy kodowaniu, podpowiedź w Forscanie podaje że wtryskiwacz nr 1 jest pierwszy od lewej).

Przy okazji, poniżej screen z korektami wtrysków. Czy takie wartości są dopuszczalne?

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Hansolo 13-12-2021 16:53

Odp: Korekty wtrysków - Forscan
 
Nie znam się ale gdzieś czytałem że musi się sumować do zera. Tutaj +16 i -16 zero robią. Mądrzejsi niech napiszą , bo też mnie to ciekawi.

grabber 13-12-2021 17:15

Odp: Korekty wtrysków - Forscan
 
Cytat:

Napisał Hansolo (Post 3385373)
Nie znam się ale gdzieś czytałem że musi się sumować do zera

Logiczne... tylko czy ten +16 jest do wymiany przy takich odchyleniu?
Na wolnych tak sobie skacze między +12-20... po dodaniu gazu, wszystkie sie zerują.

Hansolo 13-12-2021 17:19

Odp: Korekty wtrysków - Forscan
 
Powyżej ileś tam obrotów zawsze wyskakuje zero. Za tydzień, albo kilka dni też prawdopodobnie się będzie zerowało , ale będą inne wartości na tych wtryskach. Sprawdzałem na trzech MK5 2,0 TDCI DW10F i wartości różniaste bywały, nawet większe niż te bezwzględne 16.
U Ciebie jest 1,6 TDCI/HDI . Szkoda że nie mam kabelka do żony 1,6 HDI / 115 KM / miałbym możliwość porównania.

grabber 13-12-2021 17:43

Odp: Korekty wtrysków - Forscan
 
5 załącznik(i)