Kluczyk na Ford Power/keyless
Poniżej podaję listę części aby zmienić wersję autka z kluczyka na keyless:
- BCM + 2 kluczyki keyless + groty, - zestaw kabelków, - kolumna kierownicy z blokadą + 5 nowe śruby, - osłona kolumny kierownicy, - SCCM, - przycisk "ENGINE START/STOP", - antena w podłokietnik i bagażnik, - kodowanie + dopisanie BCM. powyżej części do uruchomienia tzw "Ford Power" do pełnego keyless: klamki drzwi z antenami + dodatkowe okablowanie |
Odp: Kluczyk na Ford Power/keyless
Możesz podać jaki BCM wstawiłeś aby obsługiwał keyless?
|
Odp: Kluczyk na Ford Power/keyless
Odświeżę temat bo już mam wszystko skompletowane i pociągnięte wiązki do odpalania z przycisku. BCM obsługuje i system kluczykowy i przycisk ,więc w najbliższym czasie wybiorę się do Katowic na programowanie nowych kluczy. W Fusionie ESCL nie jest elementem systemu PATS ,więc następnie będę chciał i przekładkę kolumny kierowniczej zrobić na elektryczną co zresztą było przyczyną przejścia z kluczyka na przycisk. Pytanko zatem czy ktoś już u nas coś takiego robił ?
|
Odp: Kluczyk na Ford Power/keyless
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
i jak uruchomiłeś? Kolumna jest faktycznie do wymiany czy do przerobienia?
|
Odp: Kluczyk na Ford Power/keyless
Ja pewności nie mam ale chyba wystarczy blokadę kierownicy w fusionie dorzucić a stacyjkę oczywiście wywalić.
Ja osobiście czekam na sygnał ze moge podjechać na dopisanie nowych kluczy. Wiązki mam i antena w tunelu też podłączona . Jeszcze wypada mi się zapytać czy anteny są jakoś wymagane czy zamienne tzn czy antena bagażnika może iść np do tunelu i na odwrót |
Odp: Kluczyk na Ford Power/keyless
Cytat:
|
Odp: Kluczyk na Ford Power/keyless
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Koledze powyzej chodzi zapewne o to ze na rynku są dwa rodzaje numerów anten DS7T-15603-AA i DS7T-15603-CA. Nie bardzo wiadomo czym się różnią złącze jest to samo w obu. DS7T-15603-CA spotkałem opisane jako pasujące do Kuga MK3 Escape 20+ USA, Mustang 15+, GALAXY MK4, sprawdzę co tam oryginalnie w fusionie przedlift siedzi. Natomiast ta AA to fordy mondeo mk5, focus itd. Z tego co zauważyłem na zdjeciach to na CA jest naklejona naklejka a pod spodem opis AA. Te anteny są zamienne czy mają byc w określonych modelach lub na określonych miejscach w aucie?
|
Odp: Kluczyk na Ford Power/keyless
A jak mam pytanko do kolegi Tadeusza czy RTM odpowiada za dostęp tylko czy też za np włączenie zapłonu , uruchamianie ...
Pytam bo w dobrych pieniążkach kupiłem RTM 902mhz i pewnie da się ogarnąć zdalne uruchamianie |
Odp: Kluczyk na Ford Power/keyless
Cytat:
Odebrane komunikaty radiowe RTM posyła wprost do BCM a BCM dopiero identyfikuje "co tam mi tu przysłali" i zastanawia się "co by tu z tym można zrobić"...:wink: |
Odp: Kluczyk na Ford Power/keyless
Dziękuję za info i też już doczytałem ,że TPMS poliftowy w Fusionach obsługuje wszystkie częstotliwości RTM więc muszę się za czujnikami rozejrzeć bo mój jest z 2016 i może być problem. Ale przynajmniej wiem że mogę to odłożyć na później i mogę podjechać z założonym RTM i zmienionymi czujnikami w kołach.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.