Silnik 2.0 TDCi
Wiem że jest dużo informacji na temat tego silnika bo tez dużo czytam, mam tylko pytanie, jestem zainteresowany silnikiem 2.0 TDCI 140KM. pytanie jak oznaczony jest silnik bez DPF bo takie ponoć są tylko rzadko. I jak z cenami napraw np wtrysków, pompy, turba, rozrządu, sprzęgła dwumasy no i koszt naprawy lub wymiany DPF? Dodam że jazda pół trasa pół miasto.
|
Odp: Silnik 2.0 TDCi
Mondki MK4 wszystkie były z DPFami...S-maxy były też bez w tym motorze.... jak będziesz miał nr VIN to sprawdzisz czy z fabryki wyjechał z czy bez DPFa....tutaj: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
|
Odp: Silnik 2.0 TDCi
Gumis ten dpf w MK4 nie jest za karę. Wsiadasz i jeździsz jak każdym innym samochodem tylko na postoju przed wyłączeniem auta sprawdzasz chwilowe spalanie i wiesz czy możesz spokojnie wyłączyć silnik. Jak masz taxi to możesz się martwić o DPF`a a jak nie to traktuj go z przymrużeniem oka. Ceny napraw jak się coś zepsuje trzeba naprawić - proste; ile to będzie kosztowało w ASO +70% ceny u znajomego mechanika. A jak masz Zenka który ma warsztat za szopą to i za flaszkę zregeneruje turbinę ;)
|
Odp: Silnik 2.0 TDCi
jeszcze jedno pytanko, silnik 2.0 TDCI ma 140KM i 163KM czy obie jednostki są dobre czy ta mocniejsza jest bardziej awaryjna? i jakie jest rzczywiste spalanie 140KM wersji w mieście i trasie?
|
Odp: Silnik 2.0 TDCi
2.0 ma 140 MK jak pojedziesz do Heko to ze 140 KM zrobi Ci jakieś 165-170KM i 410Nm.
Spalanie: - na Niemieckiej autostradzie 10-12l/100km ( lewy pas i do odcięcia 23-26l/100km) - Polska autostrada do 140-150km/h 7-8l/100km - Miasto, mieście nierówne... środek zimy warszawa bardzo krótkie dystanse 8,5l/100km - Trasa DK 5,5-6l/100km do 100 km/h - Tempem dziadka 5l/100km Jak stoisz w miejscu 0,5-0,7l/h ;) |
Odp: Silnik 2.0 TDCi
a czym się różni silnik 2.0 140KM z początkowych lat produkcji od tego np z 2010r, bo zauważyłem że są oferowane te same silniki ale jeden z początku produkcji a drugi z końca. Ta sama sytuacja z 163KM, czy to ma coś związek z silnikami PSA? te z początku to fordowskie a te z końca produkcji to PSA francuskie czy oba są francuskie? I jak z tym 163KM jest bardziej awaryjny ? i jakie spalanie 163KM?
|
Odp: Silnik 2.0 TDCi
Koleżko, miałem mondeo 2.0 Tdci przez rok. Buta miał niezłego:) Wygląd, wyposażenie itd.
Ale przez cały rok miałem problem z migającą sprężynką (albo pompa, wtryskiwacze , czujniki ciśnienia) natomiast nikt nie mógł tego zdiagnozować. Wtryskiwacze i czujnik wymieniłem za 3 tyś, więc została pompa i koszt był 2,5 tyś regeneracja dlatego sprzedałem. Po za tym nie miałem większych problemów oprócz koła pasowego, napinacza, akumulatora i paru bzdur. Przez tą sprężynkę auto straciło moc, nie było już przyjemności z jazdy i ogólnie kupiłem za 18tyś, włożyłem 5 tyś i sprzedałem za 12. interes życia |
Odp: Silnik 2.0 TDCi
akabibdudka, o czym Ty piszesz? Przeczytaj najpierw pierwszy post w temacie i dopiero odnieś się do niego, a nie na zasadzie... ble, ble, ble.
|
Odp: Silnik 2.0 TDCi
140 i 163km to ten sam silnik, tylko inny software nim steruje
|
Odp: Silnik 2.0 TDCi
ale jeśli chodzi o awaryjność to ten 163KM jest bardziej awaryjny przez to że jest bardziej "wyżyłowany" ?
Powiedzcie mi jeszcze który silnik tak szczerze jest najfajniejszy ? Jak sprawują się silniki 116KM i te 130KM bez DPF? |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.