Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Galaxy (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=108)
-   -   [Galaxy 2000-2006] Naprawa ogrzewania postojowego (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=150486)

Lukasina 10-02-2012 08:09

Naprawa ogrzewania postojowego
 
Witam wszystkim. Wiem że temat był wielokrotnie opisywany –ale jeśli chodzi o mechanike samochodową to jestem zielony . Piszę do Was z zapytaniem czy byłby ktoś chętny zobaczyć/ naprawić (oczywiście odpłatnie) ogrzewanie postojowe. Dzwoniłem do 3 warsztatów w Warszawie i wszędzie (nie widząc auta ) mówili, że zabawę zaczynamy od 1000zł a nie wiadomo na ilu się skończy- bo to musi być regeneracja itp. itd….
Problem jest taki, że raz załączało się ogrzewanie / raz nie –teraz się nie załącza –auto nabyłem 2 tygodnie temu i przy tej pogodzie jak stoje w korku to prawie w ogóle się nie nagrzewa ( jest nowy termostat) –a codziennie worze dzieci i musze to jak najszybciej naprawić.
Tak jak napisałem –nie chce nic za darmo-chce żeby ktoś mi naprawił to co się zepsuło –a nie jak inni najłatwiej wymienić pół samochodu…..
Jeśli ktoś jest chetny –oczywiście podjade we wskazane miejsce

Krzyzak-2005 10-02-2012 09:42

Odp: Naprawa ogrzewania postojowego-Warszawa
 
Napisz coś więcej , podłączałeś się vagiem po błędach można dużo powiedzieć. Sporo rzeczy można zrobić samemu ja ze swoim walczyłem pod chmurką , oczywiście było ciepło.

Lukasina 10-02-2012 09:52

Odp: Naprawa ogrzewania postojowego-Warszawa
 
nie podłączałem pod Vaga-byłem u jednego mechanika aby sprawdził błedny ale on powiedział że może spróbować sie podpiąć -ale i tak mi z tym nie pomoże bo to musi naprawić ktoś kto zna sie na ogrzewaniu postojowym – więc podziękowałem. U kolejnego jak byłem to nie mógł sie połączyć i powiedział od razu że musi wyjąć moje webasto -ale teraz nie ma czasu.....

Krzyzak-2005 10-02-2012 10:12

Odp: Naprawa ogrzewania postojowego-Warszawa