Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Focus (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=94)
-   -   [Focus 2004-2008] relingi 2005 kombi zamiennik (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=181515)

maciek100 04-05-2013 10:52

relingi 2005 kombi zamiennik
 
1 załącznik(i)
Witam, czy ktoś znalazł już może zamienniki do belek na bagażnik dachowy ( ASO 750 zł) na rynienki montowane w kombiaku z 2005 ?
Wszystkie tematy na forum z takim pytaniem są zamknięte i bez odp. Czy może lepiej zdjąc to coś.. i założyć coś innego ??

sb84 04-05-2013 22:38

Chętnie się podepne bo od kilku tygodni sam szukam bezskutecznie.

String 06-05-2013 11:44

Odp: relingi 2005 kombi
 
Też chętnie poobserwuję... nie znam się na bagażnikach - ale czy bagażniki bazowe "T profile" nie nadają się do naszych "relingów"?

maciek100 10-05-2013 18:46

Odp: relingi 2005 kombi
 
Dziwne, naprawdę nikt nic nie wie ??

Teisejas 12-05-2013 23:44

Odp: relingi 2005 kombi
 
Oj, Koledzy to naprawdę wcale nie jest tak ciężko znaleźć :wink:. Wpisujemy w google "bagażnik dachowy ford focus II kombi" i docieramy np. do takiego sklepu:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] :wink:

Dokładanie rzecz ujmując to co mamy na dachu (foki przedflitowe) to listwy dachowe C-tarck (zastąpione po FL relingami). Czy to rozwiązanie jest tożsame z "T-profile" to szczerze mówiąc nie wiem, ale można to sprawdzić pytając na przykład w autoryzowanym punkcie sprzedaży Thule. Thule sprzedaje taki produkt jak Rapid 4700 T-profile i na pewno dysponuje listą kompatybilnych samochodów.