Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Kosmetyka samochodowa (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=181)
-   -   Myjka ciśnieniowa - jaką wybrać? (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=170394)

Fuzbal 26-11-2012 12:16

Myjka ciśnieniowa - jaką wybrać?
 
Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu chodzi za mną myjka ciśnieniowa. Szukałem trochę i na tym forum i na innych ale jeśli coś konkretnego się pojawiało były to tematy z przed roku lub jeszcze dłuższego okresu, a jak wiadomo technika idzie coraz szybciej do przodu. Niestety kompletnie nie znam się na tym sprzęcie, dlatego musiałem założyć ten temat (może przyda się też komuś innemu). Myjka jaka jest każdy widzi, ale jak wybrać odpowiednią? Jakimi parametrami przede wszystkim mam się kierować? Może ktoś może coś polecić? Chciałbym przeznaczyć na tą maszynkę ok 500zł. Oczywiście im taniej tym lepiej, ale z zachowaniem odpowiedniej jakości urządzenia. Będzie używana głównie do mycia samochodu (znając mnie będę go ''kąpał'' +/- 2x w miesiącu), ale także w okresie wakacyjnym do mycia dużej przyczepy na działce typu ''domek holenderski'' (pewnie też 2x w ciągu wakacji się to zdarzy). Trochę przeglądałem oferty Prakitikerów, Castoram, Juli oraz Allegro i znalazłem coś takiego:

1.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

2.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Karcher to chyba najlepsza firma jeśli chodzi o tego typu sprzęt? O tej 2 w ogóle nie słyszałem ale oceniając parametry na ''chłopski rozum'' wygląda chyba całkiem nieźle. Używanych chyba nie warto kupować? Czy ktoś obeznany w temacie mógłby się wypowiedzieć i coś doradzić/polecić?

sinrock 27-11-2012 01:57

Odp: Myjka ciśnieniowa - jaką wybrać?